logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۵۱۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان:

۸ داوطلب جدید زنجان تایید صلاحیت شدند

۸-داوطلب-جدید-زنجان-تایید-صلاحیت-شدند
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در جدیدترین تایید صلاحیت‌ها ۸ نفر از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان تایید شدند.

ابوالفضل رفیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  اظهار داشت: در جدیدترین تایید صلاحیت‌ها ۸ نفر از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان تایید شدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از این تعداد شش نفر مربوط به حوزه انتخابیه زنجان _ طارم و دو نفر مربوط به حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه است.

رفیعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس از استان به ۲۴۷ نفر رسیده لذا باتوجه به تعداد پنج کرسی‌ نمایندگی استان، به طور میانگین به ازای هر کرسی ۴۹ نفر رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: روند بررسی صلاحیت‌ها تا ۱۹ بهمن ادامه دارد و احتمال افزایش تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده وجود دارد.

رفیعی با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات به قانون اساسی رای قاطع دادند، اذعان کرد: مردم با رای به قانون اساسی چارچوب حرکت جمهوری اسلامی ایران را مشخص کردند.

وی با بیان اینکه از مرداد ماه قانون انتخابات ابلاغ شد، گفت: در این قانون پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر در ایستگاه نوزدهم انتخابات قرار داریم، گفت: فرصت بررسی اعتراض‌ها در شورای نگهبان تا ۱۹ بهمن ماه تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق قانون تبلیغات انتخابات از سوم اسفند ماه آغاز می‌شود.

رفیعی گفت: ۲۴ ساعت قبل از روز رأی‌گیری تبلیغات به پایان می‌رسد. با این شرایط تبلیغات ساعت هشت صبح روز ۱۰ اسفند ماه متوقف می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر