logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۵۱۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

رشد ۳۶ درصدی انشعاب آب در خدابنده

رشد-۳۶-درصدی-انشعاب-آب-در-خدابنده
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: واگذاری انشعاب آب در شهرستان خدابنده امسال نسبت به سال گذشته 502 فقره افزایش داشته است که این عدد نشان از رشد 36 درصدی انشعابات در این شهرستان دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان علی‌محمد نادرخانی اظهار کرد: واگذاری انشعاب آب در شهرستان خدابنده امسال نسبت به سال گذشته 502 فقره افزایش داشته است که این عدد نشان از رشد 36 درصدی انشعابات در این شهرستان دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امسال 614 فقره انشعاب غیرمجاز نیز در شهرستان خدابنده کشف و شناسایی شد که نسبت به سال گذشته 207 فقره افزایش داشته است.

وی هدف از اجرای عملیات شناسایی انشعابات غیرمجاز را توزیع عادلانه آب و ارائه خدمات مطلوب آبرسانی برای مشترکین قانونی شرکت آبفا عنوان کرد.

به گفته نادرخانی: از مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در سال جاری در شهرستان خدابنده 401 فقره انشعاب تبدیل به مجاز شده است که نقش بسزایی در کمک به جلوگیری از هدررفت آب و افزایش آب بدون درآمد خواهد داشت.

وی بیان کرد: تعداد 287 فقره انشعاب نیز از طریق ساماندهی به تعداد انشعابات آب شهرستان خدابنده افزوده شده است.

گفتنی است: شهرستان خدابنده با 178 هزار نفر جمعیت بیش از 55 هزار مشترک آب دارد که تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر