logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۵۱۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

فضای مجازی استان زنجان و شنیده‌های انتخاباتی

فضای-مجازی-استان-زنجان-و-شنیده‌های-انتخاباتی
در طول هفته گذشته در فضای رسانه‌ای استان زنجان به موضوعاتی همچون تایید صلاحیت ۱۲ نفر دیگر در چهار حوزه انتخاباتی زنجان، تبلیغات زودهنگام برخی نمایندگان و نشر لیست کاندیداها اقدام شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در طول هفته گذشته در فضای رسانه‌ای استان زنجان به موضوعاتی همچون تایید صلاحیت ۱۲ نفر دیگر در چهار حوزه انتخاباتی زنجان، تبلیغات زودهنگام برخی نمایندگان و نشر لیست کاندیداها اقدام شد.

بیشتر بخوانید

برخی از این اخبار انتخاباتی از منظر مخاطبان موج‌رسا می‌گذرد.

صدای زنجان:

*افراد تایید صلاحیت شده به تفکیک حوزه‌های انتخابیه:

پنج نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم

یک نفر از حوزه ابهر،خرمدره و سلطانیه

چهار نفر از حوزه انتخابیه خدابنده

دو نفر از حوزه ماهنشان و ایجرود

*در مجموع ۱۲ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان از طریق شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند.

*گزارش «انتخاب» از تعداد کاندیداهای غیر اصولگرای تایید صلاحیت شده در کل کشور 

 آیا اعتراض کاندیداها، تعداد نامزدهای تایید شده‌ی غیراصولگرا را افزایش می‌دهد؟

https://t.me/c/1937155834/1094

*تبلیغات زودهنگام انتخاباتی به روش ... توسعه عدالت در محله پر رای بی‌سیم در آستانه انتخابات!

همدلی:

*خبرنگار دور! خبرنگار نزدیک!

بعد از انتقاد تعدادی از مخاطبان در خصوص عدم اطلاع‌رسانی لیست آخرین نفرات تایید شده نامزدهای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان شاهد عکس العمل‌های مختلفی بودیم.

بلافاصله بعد از ساعاتی تعدادی از فعالان رسانه‌ای لیست کامل نامزدهای انتخاباتی را منتشر کردند! این لیست البته کامل نیست و افرادی که در اعتراضات به رد صلاحیتشان موفق به دریافت تاییده شده‌اند در این لیست حضور ندارند. انتشار این لیست با جدول کامل شائبه ارائه اطلاعات توسط مسئولان دولتی را ایجاد کرده است.

 

*طبق شنیده‌ها پیامکی به صورت گسترده در شهرستان خرمدره منتشر شده است با این مضمون که جلسه گردهمایی طلاب به زیرزمین مسجدرسول الله منتقل شد. ظاهراً موضوع این گردهمایی، نشست انتخاباتی طلاب با حضور آقای ... بوده است‌.

گروه موج سوم ابهر:

*ما کاندیدایی را برگزیده‌ایم که با تجربه و دانش قابل اتکاء آمده است تا بگوید که منطقه ابهررود برای پشت سر گذاشتن همه ناکامی‌های گذشته و تعالی همه دست آوردهایی که داشته به خون تازه‌ای نیازمند است تا در شعاع سند چشم‌انداز و برنامه‌های مقطعی توسعه‌ای به بالندگی هرچه بیشتر دست یابد و صفحه نویی از روز آمدی در عمران و کار آمدی در سیستم و کارایی در نرم افزاری و سخت افزاری بنیان گذارد.

انتخابات ابهر، خرمدره، سلطانیه:

*غیبت آقای ... در مهم‌ترین روز‌های مجلس شورای اسلامی 

*یکی از کاندید‌اها در خصوص تخریب سایر کاندیداها توضیحاتی داد... کانال جناب نماینده منطقه، هر روز خبر‌هایی در خصوص انتصابات در دفترهای سه گانه ابهر خرمدره سلطانیه می‌دهد

اما یک سوال، عدم حضور مشاوران و مسئولین قبلی این پست‌ها در کنار آقای نماینده چیست؟

شنیده‌ها از حضور مشاوران قبلی آقای نماینده در کنار سایر نامزد‌ها خبر می‌دهد؟

از زنجان چه خبر:

*دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر اینکه مطالب و اسامی منتشر شده در فضای مجازی در مورد رد و یا تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری درست نیست، گفت: لیست نهایی مد نظر بعد از 20 بهمن منتشر می‌شود.

*مطالب مذکور کلا شنیده‌های انتخاباتی در شبکه‌های مجازی است که عینا نقل شده است و خبرگزاری موج‌رسا هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر