logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۵۱۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

ارائه خدمات مشاوره تلفنی به 16 هزار نفر در زنجان

ارائه-خدمات-مشاوره-تلفنی-به-16-هزار-نفر-در-زنجان
مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ارائه خدمات مشاوره تلفنی به 16 هزار نفر در زنجان خبر داد و گفت: این مشاوره‌ها اغلب در خصوص مسائل مختلف از جمله مشکلات کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج، اضطراب و وسواس بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو اظهار کرد: خط ۱۴۸۰ با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد مشاوره تلفنی از جمله رایگان بودن، دسترسی سریع و آسان و ضریب نفوذ بالا در بین مردم، با هدف بهره‌گیری آحاد جامعه اعم از روستایی و شهری و در راستای ارائه خدمات تخصصی مشاوره روانشناختی در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مشاوران و روانشناسان این بخش با هدف ارتقاء سطح سلامت روان جامعه به ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی پرداخته و در صورت نیاز تماس گیرندگان را به مراکز درون سازمانی و برون سازمانی ارجاع می‌دهند.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز و دفتر مشاوره و خدمات روان شناختی حضوری دولتی و غیردولتی فعال اظهار کرد: ۱۱ مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی حضوری غیردولتی خدمات مشاوره و روان شناختی را به صورت تخصصی ارائه می‌دهند و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۷ هزار  جلسه حضوری مشاوره برای مراجعه کنندگان برگزار شده است.

مدیرکل بهزیستی در خصوص فعالیت مراکز مشاوره حضوری دولتی بیان کرد: در سطح استان، یک مرکز مشاوره حضوری دولتی در شهرستان زنجان و ۶ دفتر مشاوره حضوری دولتی در شهرستان‌های ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم ، ایجرود و ماهنشان  فعالیت می‌کنند.

گفتنی است خط ۱۴۸۰(صدای مشاور) همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب آماده ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره به شهروندان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر