logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۵۱۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت کشتی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

نبود اسپانسر و اعتبار مهمترین مشکل کُشتی استان زنجان است

نبود-اسپانسر-و-اعتبار-مهمترین-مشکل-کُشتی-استان-زنجان-است-
رئیس هیأت کشتی استان زنجان با تاکید براینکه رشته ورزشی کُشتی استان زنجان ظرفیت بسیار بالایی در استان زنجان دارد گفت: نبود اسپانسر و اعتبار مهمترین مشکل کُشتی استان زنجان است.

عباس محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه از جمله مشکلات عمده در بحث ورزش کشتی تامین اعتبار است گفت: تعداد بیمه شدگان در زمینه ورزش کشتی در سال 1402 بیش از 4 هزار نفر است که آمار برای این ورزش در استان 5 هزار ورزشکار در نظر گرفته شده است که البته هر موفقیتی در جذب ورزشکار در این رشته ورزشی تاثیر گذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کشتی استان زنجان جا برای پیشرفت دارد و در رده بزرگسالان و جوانان استان زنجان ضعیف عمل کردند و رده‌های سنی خردسالان و نونهالان در دو گروه سنی امسال خوش درخشیدند و امید است سال‌های بعد نیز به همین روال باشد.

رئیس هیات کشتی استان زنجان عنوان کرد: سرمایه گذاری در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان جزو برنامه‌های هیأت کشتی برای آینده است که بیش از پیش مورد توجه قرار داده‌ایم، چون معتقدیم آثار و نتایج آن در چند سال آینده مشخص خواهد شد.

محمدی ابراز کرد: با توجه به این نکته که خانه کشتی نیز در زنجان فعالیت دارد و 35 باشگاه کشتی به صورت خصوصی و دولتی در استان مشغول به فعالیت هستند و استقبال از این ورزش در استان بالا است.

وی تاکبد کرد: استان زنجان قهرمانان به نامی در رشته کشتی و در رده بزرگسالان دارد که از جمله آن می‌توان به میثم نصیری، میثم حیدری، محمد نادری و حسین نوری اشاره کرد که چون حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم صورت نگرفت و رشته ورزشی کشتی استان در همان سال‌های گذشته ماند.

رئیس هیات کشتی استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان در زمینه ورزشی استعدادهای قوی را دارا است و با راهنمایی بهتر کارشناسان ورزشی با توجه به استعدادهای کار آموزان می‌توان در زمینه‌های مختلف شاهد ورزشکاران مطرح در کشور و مراحل بالاتر باشیم.

محمدی عنوان کرد: رشد 50 درصدی تعداد بیمه شدگان ورزش کشتی از جمله اقدامات اساسی در زمینه ورزش کشتی است و این بیانگر پیشرفت رشته ورزشی کشتی استان زنجان در رده‌های سنی نونهالان و خردسالان است.

وی گفت: متاسفانه تامین اعتبارات خوبی در رشته ورزشی کشتی صورت نگرفته و هر رشته ورزشی برای رشد و ترقی نیازمند حمایت و اسپانسر است که بدون حامی نمی‌توان قهرمان یا قهرمانانی برای استان رشد و پرورش داد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر