logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۵۱۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

اعزام 400 مددجوی زنجانی به مشهد مقدس

اعزام-400-مددجوی-زنجانی-به-مشهد-مقدس
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب طرح شوق زیارت؛ 400 مددجوی زنجانی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد؛ روح‌اله صالحی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر برنامه‌های متعددی اجرای می‌شود که از مهمترین آنها اجرای طرح شوق زیارت است.

وی تصریح کرد: در همین راستا به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر؛ 400 نفر از مددجویان زنجانی در قالب طرح شوق زیارت با اولویت زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در قالب این پویش، افراد نیازمندی که به دلیل مشکلات مالی در حسرت زیارت مانده‌اند با کمک خیران به اماکن مقدس اعزام می‌شوند.

صالحی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری #۹*۸۸۷۷* کمک‌های خود را برای اعزام نیازمندان به زیارت به ویژه اعزام به اربعین حسینی (ع) واریز کنند، گفت: همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ برای جذب کمک‌های مردمی و اعزام نیازمندان به زیارت اربعین پیش‌بینی شده است و مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های خود را جهت اعزام مددجویان به زیارت اربعین واریز کنند.

وی افزود: پویش «شوق زیارت» با هدف اعزام مددجویان به اعتاب مقدسه در ایام زیارتی اجرا می‌شود و در قالب این پویش، افراد نیازمندی که به دلیل مشکلات مالی در حسرت زیارت مانده‌اند با کمک خیران به اماکن مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر