logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۵۱۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان:

۳۹ نفر در دستگاه‌های اجرایی استعدادهای درخشان استان زنجان جذب می‌شوند

۳۹-نفر-در-دستگاه‌های-اجرایی-استعدادهای-درخشان-استان-زنجان-جذب-می‌شوند-
رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه پنج دستگاه اجرایی در استان متقاضی جذب این نیروها استعدادهای درخشان در استان زنجان هستند گفت: ۳۹ نفر در دستگاه‌های اجرایی استعدادهای درخشان زنجان جذب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سیف الله رسولی در نشست خبری که روز یکشنبه با حضور خبرنگاران انجام شد با بیان اینکه پنج دستگاه اجرایی در استان متقاضی جذب نیروها استعدادهای درخشان در استان زنجان هستند که عبارتند از: اداره کل ثبت اسناد و املاک ۲ نفر، فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۶ نفر، آموزش و پرورش ۱۸ نفر، وزارت علوم دانشگاه زنجان ۲ نفر و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است گفت: در دوره قبل که سال گذشته انجام شد ۱۵ نفر از استعدادهای درخشان در استان تعیین تکلیف شده‌اند.

بیشتر بخوانید
 وی افزود: در طی ۲ دوره گذشته در قالب جذب نخبگان و استعدادهای برتر، ۳۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان جذب شدند و برنامه‌ای که برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته‌ شده است جذب نیرو برای ۵ هزار نفر در کل کشور در دستگاه‌های استعدادهای درخشان میسر خواهد شد که امید است سهم استان زنجان در جذب نیرو بیشتر مد نظر قرار گیرد.
رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان عنوان کرد: افرادی که همکاری در طرح‌های پژوهشی و المپیادهای علمی را داشته‌اند و مقام آورده هستند در جذب نیرو دستگاه‌های اجرایی استعدادهای برتر که در استان زنجان برگزار خواهد شد ۳۰ امتیاز را کسب خواهند کرد و دانشجویان نمونه کشوری که دارای رتبه زیر صد در کنکور بودند نیز شامل جذب نیرو هستند و امتیازاتی برایشان در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: امسال برای ۲هزار و ۲۰۰  نفر از نخبگان در سطح کشور فرصت شغلی ایجاد شده است که افراد واجد شرایط از ۳۰ دی ماه تا ۱۵ بهمن سال ۱۴۰۲ می‌توانند جهت تشکیل یا تکمیل پرونده و ثبت درخواست به سامانه ثبت‌نام به آدرس dana.bmn.ir مراجعه و اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند.
وی گفت: در طرح شهید وزوایی امسال بالغ بر 4 هزار نفر دانشجویان مستعد برتر توسط بنیاد نخبگان در سراسر کشور انتخاب شده‌اند که این آمار استعدادهای برتر کشوری هستند که بیش از 50 نفر از آنها برای استان زنجان است.
 رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان عنوان کرد: استعدادهای برتر استان از جنبه‌های مختلف مورد حمایت بنیاد نخبگان استان زنجان هستند. حمایت از دانشجویان برتر استان زنجان کاری است که بنیاد نخبگان استان باید به نحو احسن این امر را انجام دهد.
رسولی افزود: در کنار حمایت‌های مالی که بنیاد نخبگان از دانشجویان دارای استعداد برتر انجام می‌دهد با توجه به استعداد و علاقه فرد، و امکانات و نیاز محل تحصیل دانشجویان، در طول دوره حمایتی مجموعه از فعالیت‌ها برای دانشجویان پیش‌بینی و وظایفی بر عهده افراد قرار می‌گیرد که عموماً در راستای توانمند سازی آنها می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در قالب طرح شهید احمدی روشن و با تشکیل هسته‌های مسئله محور، امسال تعداد 50 نفر دیگر از دانشجویان مستعد، مورد حمایت بنیاد نخبگان استان زنجان قرار داده شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر