logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۵۱۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

اشتغال ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان زنجان

اشتغال-۴۸-هزار-و-۵۰۰-نفر-در-واحدهای-صنعتی-استان-زنجان-
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ همت جذب سرمایه گذاری در استان ثبت شده است گفت: ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان زنجان فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید گلشنی منفرد در جریان تور خبری بازید از طرح‌های صنعتی و تولیدی استان با بیان اینکه غرب زنجان در حوزه جذب سرمایه گذاری و توسعه صنعتی ناشناس مانده است گفت: برای جبران این موضوع طرح‌های سرمایه‌گذاری مهم و بزرگی چون طرح توسعه صبا باتری و تراکتورسازی تبریز قرار است وارد عرصه شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در سال گذشته ۱۸ همت جذب سرمایه‌گذاری در استان ثبت شده است و سعی بر این است که جذب سرمایه‌گذاری در استان زنجان تا پایان دولت سیزدهم ۵۰ همت باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: تاکنون استان زنجان حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد که ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان در  عرصه صنعتی فعالیت دارند. 

گلشنی ابراز کرد: در سال گذشته ۱۸ و نیم همت معادل یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان زنجان ثبت شده است که نسبت به سال گذشته این میزان معادل 2.5 همت ثبت شده که میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه گذشته ۶ برابر شده است. 

وی گفت: پروژه تصفیه تکمیلی و انتقال پساب فاضلاب شهری به شهرک‌های صنعتی اشراق، نوآوران، شهید شهریاری و صنایع مستقر در مسیر پروژها که شامل مجموع خطوط انتقال پروژه ۶۵ کیلومتر، اقطار لوله‌های خط انتقال ۳۰۰ تا ۸۰۰ میلی‌متر، حجم انتقال در فاز یک ۲۰۰ لیتر بر ثانیه، مجموع ظرفیت نهایی پروژه ۸۵۰ لیتر بر ثانیه و مبلغ هزینه کرد تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان است. 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: مشخصات فنی طرح عبارت است از ایجاد تصفیه‌خانه با فیلترهای نانو سرامیکی، ایجاد ۴ منبع ذخیره به میزان ۱۱ هزار متر مکعب، ایجاد پمپاژ اصلی، ایجاد ساختمان اداری و آزمایشگاه، حجم قرار داده‌ای منعقده ۵۰۰ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی فاز اول ۸۰ درصد است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر