logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۵۱۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره خبر داد:

انهدام باند سارقان منازل در خرمدره

انهدام-باند-سارقان-منازل-در-خرمدره-
فرمانده انتظامي شهرستان خرمدره گفت: با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان ۴ نفر سارق دستگير و ۲ فقره سرقت را در اين خصوص کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی، خرمدره علیرضا مقدم گفت: با تلاش کارآگاهان پليس آگاهی شهرستان ۴ نفر سارق دستگير و ۲ فقره سرقت را در اين خصوص کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

وی اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصي در سطح شهرستان، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.  

وی افزود: ماموران پليس آگاهی شهرستان خرمدره با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسی، ۴ نفر سارق را در اين خصوص شناسايی و تحت تعقيب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملياتی پیچیده و حرفه‌ای و رصد لحظه‌ای دوربین‌ها نسبت به توقیف یک دستگاه دنا پلاس و دستگيری هر چهار نفر سارق شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره بيان داشت: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به دو فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف كردند و تحت قرار روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر