logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۵۱۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

آمریکا عامل اصلی تفرقه بین کشورها است

آمریکا-عامل-اصلی-تفرقه-بین-کشورها-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه در بسیاری از جنگ‌هایی که در جهان به وجود آمده است مسبب و نقش آمریکا پر رنگ است گفت: آمریکا عامل اصلی اختلاف و تفرقه بین کشورها است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه بزرگترین خطر برای انقلاب ندیدن آرمان‌های مرتبط به آن است، گفت: مقام معظم رهبری در دیدارشان با ائمه جمعه کشور در چند روز اخیر 99 مرتبه کلمه مردم را بیان کردند

بیشتر بخوانید

وی افزود: صاحب کشور و انقلاب خود مردم هستند و حضور مردم در عرصه‌های مختلف تعیین کننده امنیت ملی است اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند کشور در امنیت باقی خواهد ماند.

حجت‌الاسلام منصوری تصریح کرد: آنچه امروز کشور را از تعرضات دشمنان حفظ کرده و دشمنان را عصبانی و نگران نموده حضور پر شور مردم است.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: آنچه امروز شبکه‌های معاند را یکی پس از دیگری به تعطیلی کشانده، حضور مردم در میادین است.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: در جنگ عزه اسرائیل شکست سنگینی خورده است و تلفات اسرائیل در این حملات بسیار بالاست و آماری از این تلفات اعلام نکرده است و این فروپاشی از درون و نابودی اسرائیل را قطعی کرده است.

وی گفت: اما بازیگران خارجی از جمله آمریکا خیلی سعی کردند تا فضای تنش‌ها را گرم نگه دارد اما اجازه داده نشد و کار آمریکا اختلاف و تفرقه انداختن در بین کشورها است اما کار به جایی نمی‌برد.

امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: اعتکاف یعنی تطهیر قلب‌ها و پله پله تا ملاقات خدا رفتن و کسی که برای رسیدن به شراب الهی معتکف شود گناهانش آمرزیده می‌شود.

حجت الاسلام منصوری عنوان کرد: اعتکاف فرصتی ناب برای با خدا بودن و فرصتی ناب با خدا بودن و بریدن از مادیات و وصل شدن به ذات پروردگار متعال است.

وی تصریح کرد: حضرت زینب کبری (س) الگویی برای دوران سخت هستند حرکت عظیم و انسانی این بانوی نمونه اسلام  بر اساس تکلیف الهی بود.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: پیشاپیش گرامی می‌داریم آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز بازگشت امام راحل به میهمن اسلامی که در 12 بهمن ماه 1357 بود و دهه فجر فرصتی مناسب برای دستاوردهای انقلاب اسلامی و بهار تبیین است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر