logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۵۱۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدير مؤسسه خيريه آبشار عاطفه‌ها در ابهر:

۲۵ نوعروس ابهری به همت خیرین راهی خانه‌بخت شدند

۲۵-نوعروس-ابهری-به-همت-خیرین-راهی-خانه‌بخت-شدند
مدير مؤسسه خيريه آبشار عاطفه‌ها در ابهر گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) ۲۵ جهیزیه برای نوعروسان نیازمند شهرستان ابهر اهدا شد.

معصومه الله‌وردی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن عرض تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر گفت: دفتر خیریه آبشار عاطفه‌ها از سال ۹۳ به صورت گسترده فعالیت خود را در شهرستان ابهر شروع کرده و تاکنون عملکردها و فعالیت‌های شایانی داشته که همه را ما مدیون خیرین عزیزمان، خیرین دریادل دفتر خیریه هستیم که هر بار ما فراخوانی دادیم واقعاً ما را شرمنده و شگفت زده کرده و کمک‌های خود را روانه دفتر کردند تا ما مدیون نیازمندهایی که به دفتر خیریه مراجعه می‌کنند نباشیم.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید براینکه خیریه آبشار عاطفه‌ها در چندین حوزه مختلف فعالیت می‌کند، گفت: یکی از فعالیت‌های ما تأمین جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت در شهرستان ابهر است که عمده فعالیت خیریه محسوب می‌شود ما تا به الان یک هزار و ۷۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند شهرستانمان تهیه کردیم.

الله‌وردی‌لو افزود: زمانی‌که نوعروسان به دفتر خیریه مراجعه می‌کنند، پذیرش می‌شوند، ما یک سری مدارک می‌گیریم و تحقیقات محلی و بازدید از منازل این بزرگواران انجام می‌شود و زمانی‌که نیازمندی این عزیزان بر ما محرز شد با اولویت‌بندی اجناس جهیزیه تقدیم‌شان می‌شود.

مدير مؤسسه خيريه آبشار عاطفه‌ها در ابهر گفت: ما یک‌سری از خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست و کودکان ایتام که نیازمند رسیدگی هستند نیز ما تحت پوشش قرار دادیم و ماهانه برحسب درخواستی که از دفتر خیریه دارند خدماتی را ارائه می‌کنیم و همینطور برای همه ایتام بزرگوار ماهانه مستمری‌هایی را توسط خیرین مستقیم به حساب این عزیزان واریز می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار این اقدامات ما بسته‌های سبد کالایی را تقدیم خانواده‌های نیازمند می‌کنیم که برطبق اصول و برطبق مناسبت‌های مختلف بین خانواده‌های نیازمند توزیع جمعی صورت می گیرد، که به هر حال جا دارد از خیرین عزیز تقدیر و تشکر داشته باشیم.

الله‌وردی‌لو اظهار داشت: خیریه آبشار عاطفه‌ها در بحث اشتغال ورود جدی داشته است و برای خانواده‌های نیازمند و بانوان جوانی که قادر به کار هستند کارگاه خیاطی را ایجاد کرده است، این کارگاه به مدت سه سال است که فعالیت دارد و از کارگاه‌های بسیار فعال است و نفراتی که به هر حال راغب هستند و توانایی کار خیاطی را دارند آموزش می‌بینند و از مبتدی به خیاط حرفه‌ای می‌رسانیم و می‌توانند برای خود درآمدزایی پایداری داشته باشند.

وی با تأکید بر راه‌اندازی یک کارگاه قالیبافی گفت: حدود ۵ نفر از بانوان در این کارگاه مشغول به کار هستند، که ان‌شاءالله زمانی که این دار قالی به اتمام رسید ما دوست داریم یک گل‌ریزان بابت همین کار توسط خیرین برگزار کنیم.

مدير مؤسسه خيريه آبشار عاطفه‌ها در ابهر بیان داشت: امروز ما ۲۵ سری جهیزیه نسبت به نوعروسان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت شهرستان فراهم کردیم که ارزش هر جهیزیه‌ای که تقدیم نوعروسای عزیزمان می‌شود، ۴۰ میلیون تومان و ارزش مجموع ۲۵ سری جهیزیه یک میلیارد تومان است، اقلام جهیزیه‌ای که ما در نظر گرفتیم شامل یخچال، فرش، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، بخاری، جاروبرقی، سرویس تفلون، سرویس چینی و پتو است. واقعاً جا دارد به خیرین عزیزی که مارا یاری کردند دست‌مریزاد عرض کنیم و برای نوعروسان آرزوی خوشبختی داریم. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر