logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۵۰۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه طلافروشان استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری ضعیف مردم زنجان در بازار طلا

سرمایه‌گذاری-ضعیف-مردم-زنجان-در-بازار-طلا-
رئیس اتحادیه طلافروشان استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان جزو استان‌های بسیار ضعیف در خرید و فروش طلا قرار دارد، گفت: میزان سرمایه‌گذاری مردم زنجان در بازار طلا ضعیف است.

مجید غضنفریون در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در پاسخ به این سوال که در طول هفته گذشته خبری مبنی بر اینکه استان زنجان جزو پنج استان اول در خرید طلا قرار دارد منتشر شد، آیا این موضوع می‌تواند صحت داشته باشد یا خیر؟ اظهار داشت: بنده این موضوع را اصلا قبول ندارم و این خبر در استان نمی‌تواند صحت داشته باشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه استان زنجان جزو استان‌های بسیار ضعیف در خرید و فروش طلا است، افزود: استان زنجان حتی یک دهم برخی استان‌های دیگر خرید طلا ندارد.

رئیس اتحادیه طلافروشان استان زنجان با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری مردم استان در بخش طلا ضعیف است، گفت: این استان شاید در ردیف‌های آخر در بین سایر استان‌ها در بخش خرید و فروش طلا و سرمایه‌گذاری قرار داشته باشد.

وی در بخشی دیگر با اشاره به اینکه بازار طلا دائما در تلاطم است و این اصلا به سود مردم و حتی طلا‌فروشان نیست، یادآور شد: این نوسانات با اقتصاد کشور و تغییرات نرخ دلار انجام می‌شود. به طوری که با هر تحرکی در کشور شاهد بالا رفتن قیمت طلا هستیم.

غضنفریون تصریح کرد: تغییرات و تلاطم نرخ طلا اصلا خوب نیست چراکه هرچه این نرخ با ثبات‌تر باشد خرید و فروش بدون نگرانی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این روزها معدودی از مردم با نگرانی طلا را می‌خرند چراکه نمی‌دانند در روز‌های آینده قیمت دوباره نزولی می‌شود یا همچنان به سیر صعودی خود ادامه می‌دهد.

رئیس اتحادیه طلافروشان استان زنجان با بیان اینکه خرید طلا می‌تواند سرمایه‌گذاری مطمئنی برای مردم باشد، زیرا طلا همیشه ارزش خود را حفظ می‌کند، گفت: البته این امر زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که بازار و نرخ طلا به یک ثبات نسبی رسیده باشد‌.

وی درباره آینده بازار طلا نیز گفت: بازار غیر قابل پیش‌بینی است. چراکه تنها عامل تعیین‌کننده قیمت طلا و سکه قیمت انس جهانی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر