logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۵۰۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست شورای هماهنگی جبهه مردمی ایران قوی استان زنجان:

مشارکت گسترده مردم اولویت جبهه مردمی ایران قوی است

مشارکت-گسترده-مردم-اولویت-جبهه-مردمی-ایران-قوی-است
سرپرست شورای هماهنگی جبهه مردمی ایران قوی استان زنجان گفت: انسجام ملی، شور و نشاط سیاسی و مشارکت گسترده مردم اولویت جبهه مردمی ایران قوی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محمد عینی‌فرد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) بر اهمیت رای مردم در انتخابات آنقدر تاکید داشتند که فرمودند «میزان رای ملت است» اظهار کرد: چرا که بدون انتخابات، مردم سالاری دینی محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر رعایت اصول و ارزش های اسلامی در همه عرصه‌های انتخابات تاکید فراوان داشتند و فرمودند، «رای مردم یک امانت و حق الناس است» تصریح کرد: انتخابات اخلاق مدارانه و برمدار قانون، ضمن انجام تکلیف دینی و شرعی، منجر به وحدت و انسجام ملی، شور و نشاط سیاسی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات می‎شود.

 عینی‌فرد با بیان اینکه، انتخابات تجلی و پیش شرط مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: انتخابات پیش رو دو رکن اساسی و بنیادین دارد که همان جهاد تبیین و بصیرت افزایی است.

سرپرست شورای هماهنگی جبهه مردمی ایران قوی استان زنجان با اشاره به هدف فعالیت این جبهه مردمی گفت: نخستین و مهمترین هدف این جبهه سیاسی نهادینه کردن آموزش‌های عمومی، ترویج هنجارهای انتخاباتی در فرهنگ عمومی و تعیین قواعد و ضوابط رقابت سیاسی سالم برای افزایش مشارکت و حضور آگاهانه با نشاط مردم و کمک به انتخابات اصلح است.

وی افزود: در مرحله بعدی هم جبهه مردمی تلاش خواهد کرد؛ ضمن شفاف‌سازی و راستی آزمایی در روند انتخابات کاندیدای کار آمد، متخصص، متعهد، موثر و عملگرا را در لیست خود جای داده و به مردم شریف استان معرفی کند.

عینی فرد تأکید کرد: در حال حاضر کاندیداها در حال بررسی نهایی برای اجماع هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر