logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۵۰۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در آستانه روز پدر؛

پدران شهیدان بیات، طارمی و محمدی تجلیل شدند

پدران-شهیدان-بیات،-طارمی-و-محمدی-تجلیل-شدند-
در آستانه روز پدر و در اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان پدران شهیدان بیات، طارمی و محمدی تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سرافرازي و ثبات در انقلاب اسلامي از آرزوهاي جوانانی است كه برای پاسداری از اسلام و كشور جان خود را بر كف دست گذاشته و راهي ميدان‌های نبرد شدند. 

بیشتر بخوانید

به عبارتی شهیدان پرچمی برای استقلال و شرف کشورمان هستند و خانواده معظم شهدا اسطوره‌های شرف و فضیلت این مرز و بوم‌اند.

استان زنجان نیز یکی از استان‌های شهید پرور در طول جنگ تحمیلی است علاوه براین بعد از جنگ نیز جوانان غیور استان زنجان در عرصه دفاع از حرم، مبارزه با قاچاقچیان و اشرار و ... در میدان نبرد حضور داشته و جان برکف وارد عرصه شده و به شهادت رسیده‌اند. به طوری که در طول ماه‌های گذشته ۳ شهید پر افتخار شهیدان هادی طارمی، شهید محسن محمدی، شهید علی بیات تقدیم استان و کشورمان شدند و داغ بزرگی را بر دل مردم استان و خصوصا خانواده‌هایشان نهادند.

این پدران و مادران دریادل، در پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب با همتی والا، فرزندان سلحشور خود را که امروز ضامن آزادگی و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند، تقدیم عزت و سرفرازی کشور کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را به یادگار گذاشت. اما پدران و مادران این شهیدان سرو قامت ایستاده‌اند و همچون نگینی در استانمان می‌درخشند.

خوشبختانه اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان که همزمان با میلاد با سعادت امام(ع) و روز پدر بود امروز در حالی برگزار شد که پدران این شهیدان بزرگوار زینت بخش مراسم شدند و از پدران بزرگوار این سه شهید سرافراز استانمان تجلیل شد و همچنین سعادتی شد تا برگزیدگان این رویداد لوح تقدیر خود را از دستان پر مهر این پدران دریافت کنند.

پدر شهید هادی طارمی در این مراسم گفت: فرزندم هادی حضور فعالی در مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان داشت، توصیه من به شمام جوانان این است که از مکتب شهدا و امام حسین(ع) غافل نشوید که ما هر چه داریم از امام حسین(ع) و شهدا داریم.

در این رویداد در بخش تخصصی برگزیده تیم‌های پویانمایی، تیم پیرنگ اول، تیم تونیش آرت دوم، تیم پیکسل سوم، تیم سورنا شایسته تقدیر معرفی شد. در بخش نرم افزار نیز تیم مدافع به در جایگاه سوم قرار گرفت در این بخش تیمی حائز رتبه اول و دوم نشد. 

یکی از نکات مهم این رویداد؛ برگزاری یک قرعه‌کشی به مناسبت میلاد امام علی(ع) بین شرکت‌کنندگان در مراسم بود و مقرر شد سه نفر برنده خوش شانس قرعه‌کشی به نجف اشرف، مشهد مقدس و قم اعزام شوند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر