logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۵۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ابهر:

جشن تکلیف، سرآغازی برای حرکت در مسیر معنویت است

جشن-تکلیف،-سرآغازی-برای-حرکت-در-مسیر-معنویت-است
امام جمعه شهرستان ابهر گفت: جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در مراسم جشن معنوی تشرف دانش‌آموزان دختر ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جواد(ع) گفت: جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیرتعالی و معنویت بوده که دانش‌آموزان عزیز با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می‌دهند.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام مرادپور بر ضرورت نهادینه شدن معارف و مفاهیم اخلاقی بین دانش‌آموزان تأکید کرد: برنامه اولویت‌دار اداره آموزش و پرورش شهرستان باید، نهادینه کردن معارف، مفاهیم اخلاقی و تربیتی در بین دانش‌آموزان باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز و توصیه به رعایت حجاب و عفاف توسط دختران، تصریح کرد: این جشن مقدمه‌ای برای برقراری ارتباط دانش‌آموزان با خالق هستی است و آنها از امروز در برابر خدا باید با انجام تکلیف دینی از گناه دوری کنند تا آینده خود را بسازند و سعادتمند شوند.

امام جمعه شهر ابهر در پایان خطاب خانواده‌ها و مسئولین اظهار کرد: وظیفه خانواده‌ها و مربیان این است که دانش‌آموزان امروز را به گونه‌ای تربیت کنند که بتوانند انسان‌های وارسته و مفیدی برای آینده جامعه شده و آینده‌سازان معنوی کشور باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر