logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۵۰۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان مطرح کرد:

لزوم تشکیل بسیج عمومی برای جهاد تبیین

لزوم-تشکیل-بسیج-عمومی-برای-جهاد-تبیین
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به لزوم تشکیل بسیج عمومی به برای جهاد تبیین گفت: در این زمینه کم کاری شده و همه دستگاه‌ها موظف هستند وارد کار شوند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از خبرگزاری بسیج زنجان سردار جهانبخش کرمی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین که در استانداری زنجان برگزار شد اظهار داشت: طرح ملی جهاد تبیین بر اساس فرمان رهبری صادر شده است و این طرح ملی، تصمیم نظام است و در مرکز رئیس جمهور؛ رئیس ملی جهاد تبیین هستند و برای اجرا به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده‌است و همه دستگاه‌ها موظف هستند به جهاد تبیین ورود کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین المللی، دشمنان در هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند تا مردم را ناامید و دستاورد‌های نظام را سیاه نمایی کنند تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه مردم ما همیشه با بصیرت، مقتدر و در صحنه هستند گفت: مسئولان نیز باید تلاش کنند فتنه دشمنان را نقش بر آب کرده و در این مقطع حساس وظیفه مسئولان ارایه درست دستاورد‌های نظام به مردم است.

وی با بیان اینکه باید بسیج عمومی برای جهاد تبیین صورت بگیرد گفت: در این زمینه کم کاری شده و باید نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنیم.

سردار کرمی بیان کرد: خوشبختانه از لحاظ هادی سیاسی و محتوا مشکلی نداریم و در این راستا بیش هزار هادی سیاسی از اقشار در جهاد تبیین کار می‌کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن دهه فجر گفت: این دهه فرصت مناسبی برای ارائه دستاورد‌های نظام است و باید در جهاد تبیین با تمام توان وارد عمل شویم.  فرمانده سپاه استان زنجان گفت: در مجموع یک میلیون و ۳۵۴هزار نفر جلسه و همایش در خصوص روشنگری و جهاد تبیین و اعلام دستاورد‌های نظام در سپاه و بسیج برگزار شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر