logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۵۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بارش برف و باران استان زنجان را فرا می‌گیرد

بارش-برف-و-باران-استان-زنجان-را-فرا-می‌گیرد
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی انتظار بارش باران و برف در استان وجود دارد گفت: بارش برف و باران استان زنجان را فرا می‌گیرد.

الهام نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه بر اساس بررسی آخرین اخبار آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد است گفت: روز یکشنبه شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی انتظار بارش باران و برف برای استان وجود دارد که تا روز چهارشنبه این بارش‌ها ادامه خواهد داشت که دراواخر روز سه شنبه و چهارشنبه عمده بارش‌ها به صورت برف خواهد بود و دماها به صورت نسبی کاهش پیدا می‌کند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه انتظار داریم که در اکثر مناطق استان دما زیر صفر درجه سانتیگراد باشد.

نجفی افزود: در 24 ساعت گذشته کمینه و پیشینه دمای هوا در دمای زنجان منفی یک و ۱۳ درجه، ابهر منفی سه و ۱۱، خرمدره منفی ۲ و ۱۲ درجه، آببر هفت و ۱۴ درجه، سلطانیه یک و چهار درجه، قیدار یک و ۱۰ درجه و ماهنشان منفی یک و ۱۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی عنوان کرد: هم اکنون دمای هوای شهر زنجان یک درجه سانتیگراد زیر صفر بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته حلب با منفی 6.6درجه سلسیوس سردترین و چورزق با 18.4 درجه سلسیوس، گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند. 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر