logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۴۹۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان:

درآمد موقوفات در زنجان بیشتر شد

درآمد-موقوفات-در-زنجان-بیشتر-شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: با توجه به ارزیابی و رسیدگی مناسب به وضعیت کلی موقوفات، درآمد آنها نسبت به سال گذشته بیشتر شده و منجر به افزایش اجرای نیات واقفین شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اوقاف، حسین فرمانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیت برخی از موقوفات این شهرستان کمک به زائران حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام است. اخیرا یکی از مدیران مدارس دخترانه شهر زنجان به ما مراجعه کرد و اعلام نمود برای اجرای اردوی دانش آموزان این مدرسه به مشهد مقدس با کمبود اعتبارات مواجه شده‌اند. اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان نیز از محل موقوفات واقفان با نیات کمک به زائران مبلغی را به این امر اختصاص داد.

بیشتر بخوانید

وی اذعان کرد: خوشبختانه پس از مدت کوتاهی ۲۷ دانش آموز دختر این مدرسه با مهیا شدن شرایط به این سفر معنوی و فرهنگی اعزام شدند و به فیض زیارت امام رئوف نائل شدند. امیدواریم روح واقفان نیک اندیش که با وقف‌های موثر و ارزشمند خود، همیشه بانی کارهای نیک مختلف هستند از این عمل شاد شده باشد

فرمانی در ادامه گفت: در شهرستان زنجان بیش از ۱۱۰۰ موقوفه وجود دارد که ۶۰۰ مورد آن مساجد تکایا حسینیه و اماکن مذهبی است و حدود ۵۰۰ موقوفه هم با نیات مختلف عزاداری ، مساجد و مدارس علمیه، کمک و مساعدت به افراد و خانواده‌ها دانش آموزان و دانشجویان کم درآمد و بیماران نیازمند وقف شده است

وی گفت: با توجه به ارزیابی و رسیدگی مناسب به وضعیت کلی موقوفات، درآمد آنها نسبت به سال گذشته بیشتر شده و منجر به افزایش اجرای نیات واقفین شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر