logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۴۹۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان سلطانیه:

ایران برای اولین‌بار از موشک‌های با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر استفاده کرد

ایران-برای-اولین‌بار-از-موشک‌های-با-برد-بیش-از-۱۲۰۰-کیلومتر-استفاده-کرد
امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به حملات موشکی سپاه به مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل و انتقام از قاتلان زنان و کودکان گفت: ایران در این حملات برای اولین‌بار از موشک‌های بسیار دقیق با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه دوم نماز جمعه این هفته سلطانیه با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری و ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به نمازگزاران و مردم ولایتمدار گفت: از منظر مقام معظم رهبری امامت جمعه از سخت‌ترین کارهاست. 

بیشتر بخوانید

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری با اشاره به نقش اساسی مردم، اصل حضور مردم را حکمت الهی نماز جمعه دانست و فرمود اگر مردم کمک نمی‌کردند پیامبر هم پیروز نمی‌شد همانطور که عدم همراهی مردم موجب شد امیرمومنان از حکومت دست بردارد، گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری مردم ایران دوست داشتنی، وفادار و حاضر در همه صحنه‌ها هستند. 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار به سه مسأله مهم هم اشاره کردند که اولین آنها انتخابات بود که فرمود حضور مردم در انتخابات به‌ معنای حقیقی کلمه لازم است؛ البته انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است، افزود: حضور مردم در صحنه یعنی نظام اسلامی پشتوانه مردمی دارد و این در اقتدار نظام اسلامی مؤثر است ولی اگر حضور مردم کاهش یابد فشار دشمن زیاد می‌شود لذا مصونیت کشور وابسته به حضور مردم است و مردم ستون و قوام جامعه اسلامی هستند. 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دومین مسأله‌ای که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند، مسأله فلسطین و غزه بود که فرمود مردم غزه مظلوم اما پیروزند ولی رژیم صهیونیستی در چشم جهانیان شکست خورده و بی‌رحم است، ادامه داد: مردم غزه در ۱۰۰ روز گذشته در لانه شیطان طوفان به پا کرده اند و ناکامی رژیم صهیونیستی را نشان دادند. 

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با بیان اینکه سومین مسأله مورد اشاره مقام معظم رهبری مسأله یمن و تمجید از مردم یمن بخاطر حمایت از غزه و نترسیدن از آمریکا بود، گفت: از زمان شروع حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه محور مقاومت تقسیم کار کرده اند و حزب‌الله لبنان جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات خود قرار می‌دهد و حشد الشعبی عراق نیز پایگاه‌های آمریکا را مورد حمله قرار می‌دهد. اما انصار الله یمن اقدام بسیار مؤثرتری انجام داده و در حمایت از فلسطین به کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب حمله کرد و لذا حمله آمریکا و انگلیس به یمن برای تامین امنیت دریانوردی به جهت حمایت از اسرائیل بود. 

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه به مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل و انتقام از قاتلان زنان و کودکان و با بیان اینکه سپاه با حمله همزمان به مقرهای داعش و موساد، رژیم صهیونیستی را در ردیف داعش قرار داد و توانایی کشورمان در حمله همزمان به دو نقطه در دو کشور به نمایش گذاشت، گفت: ایران در این حملات برای اولین‌بار از موشک‌های بسیار دقیق با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر استفاده کرد. 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مقر تروریست‌ها در ادلب سوریه از جنوب خوزستان مورد حمله قرار گرفت در حالی که اگر از کرمانشاه و یا آذربایجان غربی اقدام می‌شد مسافت نزدیک‌تر بود اما با انتخاب این برد کاملا حساب‌ شده خواست به اسرائیل ثابت کند حداقل برد مورد نیاز موشکی از ایران به اسراییل حدود ۱۲۰۰ کیلومتر می‌باشد، گفت: حمله موشکی سپاه به مزدوران رژیم صهیونیستی هم هشدار داد که جانشان در خطر است و لذا باید از شیطنت دست بردارند. 

وی با اشاره به عملیات نظامی ایران در پاکستان بر علیه تروریست‌های ایران و عملیات نظامی پاکستان هم در ایران بر علیه تروریست‌های پاکستانی، گفت: ایران و پاکستان به حاکمیت دو کشور احترام قائلند و این دو کشور دوستی دیرینه با هم دارند.

خطیب جمعه سلطانیه به بیان اینکه یکی از اعمال با فضیلت در ماه رجب، اعتکاف است و اعتکاف به دلیل عبادت ترکیبی بودنش، از عبادت‌های پر رمز و رموز است و معتکف با اعتکاف می‌خواهد راه و رسم سبکبال شدن را طی کند و بهترین راه سبکبالی، سبک شدن از گناهان است، گفت: معتکف خود را در بخش مراقبت‌های ویژه خدا که همان مسجد است، بستری می‌کند تا حالش خوب و خدایی شود. 

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با تبریک ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و روز پدر و با بیان اینکه فضایل و مناقب حضرت علی (ع) قابل شمارش نیست و ولادت در کعبه یکی از فضایل بی شمار آن حضرت است، گفت: ولایت حضرت علی علیه السلام فخر شیعیان است که مهمترین موعظه قرآن و آخرین دستور خداست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر