logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۴۹۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

یمنی‌ها مانند طوفان الاقصی به رژیم صهیونیست ضربه وارد کردند

یمنی‌ها-مانند-طوفان-الاقصی-به-رژیم-صهیونیست-ضربه-وارد-کردند-
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها ضربه سختی در طوفان الاقصی شامل حالشان شده است گفت: یمنی‌ها مانند طوفان الاقصی به رژیم صهیونیست ضربه وارد کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه یمنی‌ها مانند طوفان الاقصی به رژیم صهیونیست ضربه وارد کردند و از تهدیدات آمریکا نترسیدند و امید است که این مقاومت و فعالیت‌های تا پیروزی ادامه پیدا کند گفت: پیام برای اسرائیل که مواظب باشد که گرفتار انتقام دستان بلند ایران نشوند همانطور که الان از چهار طرف محاصره شده‌اند انصار الله یمن، حماس، مقاومت اسلامی عراق، حزب الله لبنان که گلویش را فشار می‌دهد و نفس‌های آخرش را می‌کشد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: از طرف دیگر شکایت آمریکای جنوبی به دادگاه بین الملل لاهه از رژیم صهیونیستی به خاطر نسل کشی در فلسطین و غزه که این اتفاق اولین بار است که افتاد و الان تعداد کشورهای به این مسئله اضافه شدند و بر علیه اسرائیل شکایت کردند از جمله مکزیک و شیلی است.

امام جمعه شهرستان طارم در بخشی دیگر از سخنان عنوان کرد: از خانواده‌ها درخواست می‌شود بیشتر به فرزندان خود نظارت کنند و وسایل نقلیه را در اختیارشان قرار ندهند در حین رانندگی باید راننده محترم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و نسبت به رعایت قوانین حساس باشند.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: برخی از جوانان و نوجوانان هنگام رانندگی موتور یا ماشین قوانین را رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: خانواده‌ها اگر در منزل لوازم خانگی دست دوم و اضافه دارند به دفتر امام جمعه تحویل دهند و تا بتوانیم به خانواده‌های نیازمند کمک و یاری رسانیم.
وی در ادامه افزود: پیشاپیش سالروز ولادت یا سعادت مولای متقیان امیر المومنین علی (ع) و روز پدر را تبریک عرض می‌کنیم.
امام جمعه شهرستان طارم در ادامه با اشاره به سرفصل بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور تصریح کرد: ایشان فرمودند؛ امام جمعه از سخت‌ترین کارها است چون باید به حق و خلق خدا توجه شود توجه به خدا و خلق خدا باید با رضای الهی باشد و باید نفع مردم و رضایت آن لحاظ شود.
وی اضافه کرد: موعظه فقط موعظه اخلاقی نیست بلکه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و مردم ایران مردمی عمیقا دوست داشتنی، مردمی خوب، وفادار و آماده برای حضور در میدان‌های گوناگون هستند.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: مردم مظلوم و مقتدر فلسطین که دنیا را تحت تاثیر مبارزات خود قرار داده است و مردم غزه با ایستادگی خود اسلام را ترویج و محبوب کردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر