logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۴۹۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست شهرداری ابهر:

۱۴ پروژه شهری ابهر در دهه فجر افتتاح می‌شود

۱۴-پروژه-شهری-ابهر-در-دهه-فجر-افتتاح-می‌شود
سرپرست شهرداری ابهر گفت: افتتاح ۱۴ پروژه و کلنگ‌زنی برخی دیگر از پروژه‌ها از برنامه‌های شهرداری در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

سیدکیانوش حسینی در جلسه هماهنگی افتتاح پروژه‌های شهرداری در ایام الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه علی‌رغم حاشیه‌های فراوان ایجاد شده برای شهرداری و جابه‌جایی متعدد مدیریت شهری سال ۱۴۰۲ از لحاظ کمیت و کیفیت پروژه‌های شهرداری در دو دهه اخیر بی نظیر بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه امسال با افزایش حجم پروژه‌های عمرانی مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شاید مردم از برخی از پروژه‌ها اطلاع نداشته باشند اما تعداد پروژه‌ها زیاد است، افزود: این موضوع جای تبریک به اعضای شورا و همکاران در واحدهای عمرانی، شهرسازی و سایر همکاران دارد.

حسینی با تأکید بر اینکه برای رفاه حال شهروندان و حل مشکلات شهری با قدرت تمام پیش می‌رویم، تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد شاهد بهبود شرایط باشیم.

سرپرست شهرداری ابهر با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۱۴ پروژه توسط شهرداری افتتاح می‌شود، گفت: اکثر این پروژه‌ها آماده بوده و در این ایام تقدیم شهروندان عزیز ابهری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: میدان‌تمدن، میدان توحید، ساختمان اداری شهرداری شریف آباد، ساختمان آتش‌نشانی، پارک محله‌ای شهرک ستاره، پارک محله‌ای شهید فهمیده، خیابان ۲۲ متری شهید ابراهیمی، اصلاح هندسی میدان پیر و زیدالکبیر، میدان جانباز و پارک محله‌ای ۱۵ خرداد از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری در دهه فجر است.

حسینی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که برای این ایام در شهر دنبال می‌شود کلنگ‌زنی اجرای سردرب ورودی با شکوه برای ابهر است که تلاش داریم مجوز آن را بگیریم، افزود: شروع صدور پروانه ساخت در شهرک مینو نیز با برخی مشکلات مواجه است که سعی داریم تا دهه فجر این مشکلات مرتفع و اولین پروانه ساختمانی برای مالکین صادر شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر