logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۴۹۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان:

پاسخگویی مدیران بنیاد به مشکلات بیش از یک هزار نفر از ایثارگران زنجانی

پاسخگویی-مدیران-بنیاد-به-مشکلات-بیش-از-یک-هزار-نفر-از-ایثارگران-زنجانی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان در طی برگزاری ۳ روز میز خدمت به مشکلات یک‌هزار و 267 نفر از ایثارگران رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از گزارش ایثار واحد زنجان، عباس برزگر ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای والامقام از برگزاری سه روز میز خدمت همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان زنجان به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران خبر داد و اظهار کرد: با استقرار میز خدمت در حوزه‌های مختلف بنیاد شهید امکان طرح کردن مشکلات توسط جامعه هدف ایثارگری در کوتاه‌ترین فرایند زمانی فراهم شد تا این عزیزان با مدیران دیدار و مشکلات خود را در میان بگذارند. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این سه روز به مشکلات بیش از یک‌هزار و 267 نفر از ایثارگران رسیدگی شد، تصریح کرد: دکتر محمدرضا میرزابیگی به عنوان نماینده تام‌الاختیار معاون رییس جمهور و معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ستاد مرکز و 20 نفر از مدیران کل ستادی این بنیاد از روز پنجشنبه 14 الی شنبه 16 دی‌ماه با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به‌صورت تخصصی در بخش‌های مددکاری، حقوقی، پذیرش، مسکن و تسهیلات، کمیسیون پزشکی، درمان، اشتغال و ... پاسخگوی مشکلات ایثارگران بودند و دستورات لازم و قانونی را برای حل مشکلات این عزیزان صادر کردند.  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بیشترین مشکلات ایثارگران را در حوزه تسهیلات، اشتغال، مسکن و درمان عنوان کرد و افزود: جامعه هدف ایثارگری با حضور در این اداره کل پس از ثبت و احصاء درخواست و مشکلات خود با انجام راهنمایی‌های لازم به حوزه تخصصی ارجاع و در ادامه پس از دیدار چهره به چهره با مدیران مشکلات بررسی و دستورات لازم ثبت و در سامانه سامد ریاست جمهوری نیز ثبت شد که از طریق کد رهگیری قابل پیگیری است.  

وی گفت: درخواست مراجعین به میز خدمت مستقر در بنیاد شهید اخذ و در سامانه مربوطه ثبت و مقرر است پس از بررسی های کارشناسی برای درخواست ها مطابق ضوابط و مقررات اقدام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر