logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۴۹۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه دندی:

برگزاری رویدادها سبب القا روحیه خودباوری در بین جوانان و نوجوانان می‌شود

برگزاری-رویدادها-سبب-القا-روحیه-خودباوری-در-بین-جوانان-و-نوجوانان-می‌شود-
امام جمعه دندی با اشاره به اینکه حاصل تلاش در رویدادهای مشابه رویداد تولید محتوا دیجیتال می‌تواند علاوه بر خود استان در سطح کشور نیز موثر واقع شود، گفت: تشویق و بها دادن نوجوانان، بها و ارزش دادن به کار آنان می‌تواند در بیشتر کردن انگیزه برای کارهای بعدی کمک کننده باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر امروز در آیین افتتاحیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و نام شهدا ۸ سال دفاع مقدس، شهدای امنیت اظهار داشت: اهتمام و ابتکار کار که توسط بسیج و جهاد دانشگاهی برگزار شده، امید آفرین است و نسل جوان را به بالندگی و نقش آفرینی در جامعه سوق می‌دهد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه یکی از اهداف چنین رویدادهایی می‌تواند القا روحیه خودباوری در بین جوانان و نوجوانان باشد، گفت: حضور شرکت‌کنندگان در رویداد حاضر این نمود را دارد و ایجاد خودباوری در نسل امروز کرده است.

امام جمعه دندی اذعان کرد: برگزاری چنین رویداد‌هایی که سبب می‌شود افراد تفکرات، نوآوری‌ها، ابداعات و دستاوردها خود را در عرصه‌های مختلف علم و فناوری به منصه ظهور برساند، می‌تواند جوانان و نوجوانان را در نقش‌آفرینان مفید در جامعه تبدیل کند.

وی با بیان اینکه رشد و نبوغ، خلاقیت و نوآوری شرکت‌کنندگان می‌توانند در بین نسل جوان مفید واقع شود، تصریح کرد: چنین ظرفیت‌هایی به عنوان یک مشوق برای بقیه و آیندگان می‌تواند باشد.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر با اشاره به اینکه حاصل تلاش در چنین رویدادهایی می‌تواند علاوه بر خود استان در سطح کشور نیز موثر واقع شود، اذعان کرد: تشویق و بها دادن نوجوانان، بها و ارزش دادن به کار آنان می‌تواند در بیشتر کردن انگیزه برای کارهای بعدی کمک کننده باشد.

وی با بیان اینکه گاها تولیداتی انجام می‌شود، اما به آن‌ها بها داده نمی‌شود که در این صورت سبب مرگ خودباوری می‌شود، یادآور شد: باید جوانان را ترغیب به خودباوری کرد.

امام جمعه دندی با اشاره به شناسایی جوانان دارای ایده در شهرستان‌ها، گفت: مسئولان شهرستانی، نهادهای مسئول دولتی و غیر دولتی باید در شناسایی، تشویق و ترغیب جوانان کمک کننده باشد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و حتی در مناطق روستایی افراد با نبوغ بالا وجود دارد و نمونه آن دانش‌آموزانی هستند که بدون داشتن ابزارهای نوین آموزشی رتبه خوبی در کنکور کسب کردند گفت: با بها دادن و ارزش دادن به جوانان می‌توان آنان را به صحنه آورد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر