logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۴۹۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه دندی در گفتگو با موج‌رسا:

انتخابات پیش رو تجلی‌گاه حضور مردم در صحنه خواهد بود

انتخابات-پیش-رو-تجلی‌گاه-حضور-مردم-در-صحنه-خواهد-بود-
امام جمعه دندی با بیان اینکه شرکت در انتخابات امری مهم و ضروری برای جامعه است گفت: انتخابات پیش رو تجلی‌گاه حضور مردم در صحنه خواهد بود.

حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حملات موشکی که توسط سپاه همیشه قهرمان به اربیل انجام شد خط نظام و آرمان‌های مربوطه را مشخص نمودند گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ خط قرمزهایی برای امنیت در کشور وجود دارد که در جریان حملات تروریستی ۱۰۰ نفر از مردمان بی‌گناه در شهر کرمان شهید شدند و قطعا پاسخ حرکت ناجوانمردانه و تروریستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و پاسخ سخت باید انجام می‌گرفت که به لطف خداوند با تلاش‌ها و پیگیری‌های عوامل میسر شد.

بیشتر بخوانید

وی ابراز کرد: اگر دشمن بخواهد دوباره تعرضی به مردمان و کشور داشته باشد یکی بزنند ۱۰ تا خواهند خورد و انقلاب اسلامی ایران با دشمن تعارف ندارد.

امام جمعه دندی عنوان کرد: به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌دفاع زن، کودک، پیر و جوان هنر نیست و در بحث امنیت کشور ایران با کسی تعارف ندارد چه آمریکا باشد یا صهیونیست فرقی ندارد قاطعانه برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر تصریح کرد: امید است که نیروهای آمریکا از منطقه برود منطقه را تخلیه کند و هیچ اثری از نیروهای آمریکایی مشاهده نشود.

وی اضافه کرد: انتخابات که پیش رو داریم تجلی‌گاه حضور مردم در اسفند ماه خواهد بود.

امام جمعه دندی عنوان کرد: انتخابات سالم و شرکت در انتخابات حق مردم است شرکت در انتخابات امری مهم و ضروری است چرا که دشمنان نظام در صدد هستند تا مردم را مایوس کنند و با تبلیغات منفی برای رای اولی‌ها قصد عدم حضور آنها پای صندوق رای را دارند.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر افزود: دشمنان نظام از حضور آحاد مردم پای صندوق واهمه دارند و دوست ندارند مردم حضوری پر رنگ در پای صندوق‌های رای گیری داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر