logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۴۹۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مادران با الگو گیری از حضرت زهرا(ص) در دفاع مقدس خوش درخشیدند

مادران-با-الگو-گیری-از-حضرت-زهرا(ص)-در-دفاع-مقدس-خوش-درخشیدند
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس و با تقدیم شهدا به انقلاب مادران نقش مهمی در پیروزی داشتند گفت: مادران با الگو گیری از حضرت زهرا(ص) در ۸ سال دفاع مقدس خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی درگردهمایی فرمانده حوزه‌های بسیج جامعه زنان استان زنجان روز سه شنبه برگزار شد با بیان اینکه حضرت زینب (س)  تربیت یافته دامان حضرت زهرا (س) است که با تکمیل نهضت عاشورا دشمن را خوار و رسوا کرد گفت: ایشان در سخت‌ترین شرایط زندگی خود از ولایت و امامت دفاع کردند.

بیشتر بخوانید
وی در ادامه افزود: مرضیه حدیدچی (دباغ) اولین خانم فرمانده سپاه همدان است که مسئولیت‌های سنگین و خطیر به ایشان ابلاغ می‌شد و آن مسئولیت‌های سنگین را این بانو بزرگوار به به بهترین نحو انجام می‌دادند ایشان کسی بود که به فرمان امام راحل لبیک گفتند و تا پای جان به اسلام، امام و آرمان‌های انقلاب خدمت کرد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: مادران در هشت سال دفاع مقدس با الگو گیری از حضرت زهرا(س) و با تربیت فرزندان در این عرصه خوش درخشیدند و آنها را قهرمان گونه پرورش داد و تقدیم انقلاب کردند و در نهایت در برابر شهادت عزیزان خود  صبر، تحمل و استقامت نمودند.
سردار کرمی اضافه کرد: باید در نظر داشت که رسالت سنگین تربیت فرزندان بر دوش مادران در جامعه است و در فتنه‌های اخیر که توسط دشمنان برای کشور و جوانان آن شکل گرفته بود نقش و تاثیرگذاری بانوان در خنثی کردن فتنه‌ها بسیار بالا بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر