logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۴۹۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ و پرورش شهرستان ابهر:

طرح سواد دیجیتال در مدارس ابتدایی شهرستان ابهر اجرا می‌شود

طرح-سواد-دیجیتال-در-مدارس-ابتدایی-شهرستان-ابهر-اجرا-می‌شود
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ و پرورش شهرستان ابهر گفت: طرح سواد دیجیتال در ۱۱ مدرسه ابتدایی شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

داود مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: طرح سواد دیجیتال در ۱۱ مدرسه ابتدایی؛ شرف، شاهد، مائده، قدس، آسیه، کاشانی پسرانه، کاشانی دخترانه، میرزا بابا کاشی پسرانه، میرزاباباکاشی دخترانه، پروین اعتصامی و نیایش ۲ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان این نکته که عصر حاضر، عصر اطلاعات و عصر دیجیتال است، گفت: دانش‌آموزان باید با اجرای این طرح سواد دیجیتال خود را افزایش دهند و این طرح ‌با هدف ارتقا مهارت‌ها، برای نخستین بار در سطح ۱۰ درصد از مدارس ابتدایی این شهرستان اجرا خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: این طرح در ۷ گام که هر گام دارای سه پروژه است در ۵ مدرسه مجری پارسال و ۶ مدرسه مجری امسال برگزار خواهد شد و طرح آموزش سواد دیجیتال با ارتقا مهارت‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا علاوه بر مصون شدن در برابر آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، از فرصت‌های این فضا بهره بیشتری بگیرند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ و پرورش شهرستان ابهر گفت: مدرسه شرف به عنوان یک مدرسه الگوی استانی است و  برای اجرای این طرح در ۱۱ مدرسه فوق تمهیدات لازم انجام شده و برای همه دانش‌آموزان کارت سواد دیجیتال و برای کلیه معلمان ابلاغ صادر شده و ساعت برگزاری افتتاحیه مدارس به اداره کل ارسال شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر