logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۴۹۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد:

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی زنجان

پرداخت-بیش-از-یک-هزار-میلیارد-ریال-تسهیلات-به-هنرمندان-صنایع-دستی-زنجان
معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات کمک‌کننده هنرمندان است، گفت: حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی استان پرداخت شده است.

سید میکائیل موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه در ۹ ماهه سال جاری در حدود یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ و متمم آن به هنرمندان صنایع دستی استان پرداخت شده است، اظهار داشت: تسهیلات پرداخت شده در راستای گره‌گشایی و کم کردن مشکلات فعالان صنایع دستی استان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تسهیلات ارائه شده در راستای سرمایه در گردش هنرمندان و ایجاد کارگاه‌ها ارائه شده است، گفت: تسهیلات کمک‌کننده فعالان بوده و توانسته گره‌گشای کار آنان باشد. 

معاون صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اذعان کرد: گرانی مواد اولیه در رشته‌هایی همچون مس و ملیله که هنرمندان زیادی نیز در این رشته‌ها فعالیت دارند، بیشتر شده است اما تسهیلات ارائه شده بخشی از این مسائل و خرید تجهیزات مورد نیاز کمک کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه متقاضیان استقبال خوبی برای دریافت تسهیلات دارند، گفت: صندوق کار آفرینی‌امید استان تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کرده و همراهی خوبی با هنرمندان دارد.

موسوی اذعان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، نسبت به معرفی واجدین شرایط در رشته‌هایی نظیر گلیم بافی، خیاطی در منزل و غیره برای دریافت تسهیلات مربوطه هنرمندان را همراهی کرده و به دستگاه متولی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر