logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۴۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر خبر داد:

برخورد قضایی با ۲ واحد ماسه‌شویی متخلف در ابهر

برخورد-قضایی-با-۲-واحد-ماسه‌شویی-متخلف-در-ابهر
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: با ۲ واحد ماسه‌شویی به دلیل برداشت‌های غیرمجاز و غیر اصولی از بستر رودخانه‌ها برخورد قضایی انجام شد.

سیدحسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در شهرستان ابهر ۱۲ واحد ماسه‌شویی وجود دارد و برداشت‌هایی که انجام می‌دهند با اخذ مجوز از صنعت و معدن و با نظارت کامل آب منطقه‌ای صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: گاهاً بعضی واحد‌های ماسه‌شویی فراتر از مجوز یا خارج از مجوز اقدام به برداشت‌های غیرمجاز و غیراصولی کرده که با تغییر فرمولوژی بستر رودخانه باعث تغییر مسیر امن عبور سیل و تجمیع فاضلاب شهری با وجهه نامناسب می‌شود.

ابراهیمی اظهار داشت: اخیراً از ۲ شرکت ماسه‌شویی توسط امور آب در مراجع قضایی طرح دعوی تنظیم شده و نسبت به ابطال مجوزهای فعالیت شرکت‌های متخلف مکاتبه صورت گرفته و یکی از شرکت‌ها به میزان ۴۵ میلیارد ریال به‌علت برداشت‌های غیرمجاز جریمه شده است.

مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: همچنین از اهالی منطقه و دوستداران محیط زیست شهرستان ابهر درخواست می‌شود که در صورت رؤیت هرگونه تخلف در حوزه منابع آب و زیست محیطی مراتب را به اطلاع اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر اطلاع و یا با تلفن گویای ۱۵۴۰ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر