logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۴۸۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان زنجان:

غرب و کشورهای اروپایی در جنایت جنگی غزه شریک هستند

غرب-و-کشورهای-اروپایی-در-جنایت-جنگی-غزه-شریک-هستند
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در راستای مطالبه‌گری، از مجامع بین‌المللی درخواست رسیدگی به شرایط غزه را داریم، گفت: غرب و کشورهای اروپایی در جنایت جنگی غزه شریک هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مسیح‌اله میرزایی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان زنجان، امروز در تجمع بزرگ حقوقدانان استان زنجان علیه رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار داشت: در این جنگ مستندات، مشاهدات، مدارک، کاملا واضح جنایت جنگی اسرائیل را نشان می‌دهد و حتی نهادهای ناظر بین‌المللی صراحتاً اعلام کرده‌اند که اسرائیل مجموعه متنوعی از قواعد بین‌المللی را نقص کرده و مرتکب جنایت جنگی علیه بشریت شده و در حال نسل‌کشی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ۷ هزار نفر در این جنگ مفقود و حدود ده هزار نفر کودک به دست اسرائیل کشته شده است، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بمباران شده و تمام مردم آواره شده‌اند، تمام این‌ها از مصادیق بارز جنایت جنگی، از مصادیق بارز جنایت علیه بشریت است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در راستای مطالبه‌گری، از مجامع بین‌المللی درخواست رسیدگی داریم، اما متاسفانه برخی کشورها با دشمنان مردم غزه همراهی می‌کنند، سلاح می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه وقتی یک منطقه مورد حمله قرار می‌گیرد هلال احمر و مراکز درمانی امنیت دارد، گفت: اما در جنگ، حتی اجازه بردن غذا و دارو به غزه نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه تمام تاسیسات بنیادین غزه را از بین برده‌اند، گفت: ما یک احساس وظیفه داریم، احساس مسئولیت داریم، ما اعلام می‌کنیم غرب در جنایت جنگی غزه شریک است، کشورهای اروپایی شریک هستند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا و اسرائیل به وسیله خودشان هویدا شد، افزود: باید میلیاردها دلار خرج می‌شد تا آمریکا برای دنیا معرفی شود، اما امروز همه دنیا هویت آمریکا، رفتارهای دوگانه آن و اینکه بویی از بشریت نبرده را شناخته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر