logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۴۸۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان :

رویداد ملی جامعه پرداز در زنجان برگزار می‌شود

رویداد-ملی-جامعه-پرداز-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری رویداد جامعه پرداز در زنجان خبر داد و گفت: این رویداد ملی جامعه‌پرداز با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نه وار نیوز ، جواد بازرگان در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد جامعه پرداز در زنجان خبر داد و افزود: رویداد ملی جامعه‌پرداز که با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان زنجان رونمایی شد، با هدف شناسایی دقیق، معارفه و هم افزایی مجموعه‌های فعال مردمی در موضوع ازدواج، خانواده و فرزند‌آوری در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه در زنجان با حضور مقامات و مسئولین کشوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی در تشریح بیشتر این رویداد بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری بنیاد ملی خانواده به صورت ویژه به مسئله ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت پرداخته است و شناسایی و شناساندن مجموعه‌های مردمی فعال درعرصه خانواده و همچنین یکپارچه سازی و ساماندهی و هم افزا شدن این مجموعه‌ها را به عنوان عاملی اثرگذار در نظر گرفته است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان در ادامه، محورهای اصلی رویداد جامعه پرداز را خانواده، زن( هویت زن) و جمعیت ( فرزندآوری) عنوان کرد و بیان داشت: اهمیت دادن و برنامه‌ریزی در این سه محور برای پیشبرد اهداف جامعه در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و… ضروری است.

بازرگان همچنین در پایان سخنان خود اظهار داشت: مراکز مشاوره، حلقه‌های میانی، مؤسسات خانواده محور، مراکز و کنشگران خاص واسطه‌گری ازدواج، مبلغین و گروه‌های جهادی خانواده محور، اساتید برجسته حوزه خانواده و تمامی افراد دغدغه‌مند این حوزه می‌بایست با جدیت و پشتکار و به‌صورت هدفمند فعالیت داشته باشند که مستلزم این امر آموزش و توانمند‌سازی فعالین این عرصه می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر