logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۴۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

۵۲ پروژه سرمایه‌گذاری استان زنجان نیاز فوری به هم‌افزایی دستگاه‌ها دارد

۵۲-پروژه-سرمایه‌گذاری-استان-زنجان-نیاز-فوری-به-هم‌افزایی-دستگاه‌ها-دارد
استاندار زنجان گفت: در زمان حاضر ۵۲ پروژه سرمایه‌گذاری در استان داریم که تامین نیازهای اولیه آنها مثل زمین و زیرساخت‌های مربوط به انرژی و مطالعات محیط زیستی باید با هم‌افزایی دستگاه‌ها در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی روز شنبه در جلسه هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب سرمایه گذار طرح های مهم و پیشران استان در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار داشت: برای جذب سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف با جدیت تلاش می‌کنیم و همه توان خود را در این خصوص به کار می‌گیریم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه نگاه ما در حوزه سرمایه‌گذاری باید حل مسئله باشد، خاطرنشان کرد: باید در اکوسیستم سرمایه‌گذاری استان همه دستگاه‌ها نقش و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و نگاه فرابخشی را جایگزین بخش نگری کنند.

استاندار زنجان گفت: در زمان حاضر ۵۲ پروژه سرمایه‌گذاری در استان داریم که تامین نیازهای اولیه آنها مثل زمین و زیرساخت های مربوط به انرژی و مطالعات محیط زیستی باید با هم افزایی دستگاه‌ها در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

افشارچی با بیان اینکه مسیر تولید ثروت باید در کشور تغییر کند و متنوع شود، گفت: اتکای صرف به نفت نمی‌تواند ضامن توسعه باشد.

وی به لزوم نگاه متفاوت به برخی شهرستان‌های استان در جذب سرمایه‌گذاری‌ها تاکید کرد و گفت: برای شهرستان‌های خدابنده، ماهنشان و طارم نیازمند اقدام‌های ویژه‌ای هستیم و چند پروژه عمده به صورت نقطه زنی باید برای این مناطق تعریف و پیگیری شود.

استاندار زنجان گفت: نیمه نخست امسال ۶۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در این استان انجام شد و از این حیث زنجان در رتبه‌های بالای کشور قرار گرفت.

وی افزود: سعی بر این است که با عدد و رقم در استان پیش برویم و شاخص مبنای ما هم تولید ناخالص داخلی است که روند رو به رشدی در استان دارد.

در این جلسه استاندار زنجان بر ضرورت پیگیری و حل مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری با محوریت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر