logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۴۸۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی داراه کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

وزش باد شدید در زنجان ادامه دارد

وزش-باد-شدید-در-زنجان-ادامه-دارد
کارشناس پیش‌بینی داراه کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه اکثر بارش‌ها در ارتفاعات به صورت پراکنده است گفت: بارندگی‌ها همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طبق امروز و فردا انتظار بارش‌های پراکنده در استان را شاهد خواهیم بود گفت: این بارش‌ها در ارتفاعات بیشتر قابل رویت است و شرایط جوی ناپایداری در استان حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: انتظار داریم بارش‌ها به صورت باران و برف در منطقه وجود داشته باشد و وزش باد نیز طی امروز و فردا قوی است و بعد از ظهر نیز بر شدت آن افزوده خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی داراه کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: باد نسبتا شدید تا شدید نیز در این دو روز در استان حاکم خواهد بود و از روزهای دوشنبه تا چهارشنبه شرایط نسبتا پایداری در استان وجود خواهد داشت و روز دوشنبه نیز وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

محمدی ابراز کرد: از نظر دمایی نیز تا روز دوشنبه تغییرات قابل ملاحظه‌ای نداریم  و همچنین در مناطق بادخیز و ارتفاعات استان احتمال کولاک برف نیز وجود خواهد داشت و از صبح روز سه‌شنبه نیز به طور نسبی دمای هوا کاهش می‌یابد.

وی گفت: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته زرین رود با 1- درجه سلسیوس سردترین و گیلوان با 11 درجه سلسیوس، گرم ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند و ایستگاه صائین قلعه با 7.4 پر بارش‌ترین ایستگاه در 24 ساعت گذشته بوده است.

کارشناس پیش‌بینی داراه کل هواشناسی استان زنجان تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی سه و ۹ درجه، ابهر سه و ۹، خرمدره چهار و هفت درجه، آببر ۱۳ و ۱۸ درجه، سلطانیه یک و ۶ درجه، قیدار یک و چهار درجه و ماهنشان پنج و ۱۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر