logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۴۸۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

برگزاری خانوادگی جشن روز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن امسال

برگزاری-خانوادگی-جشن-روز-پیروزی-انقلاب-اسلامی-در-۲۲-بهمن-امسال
تجمع نهایی راهپیمایی ۲۲ بهمن، در میدان انقلاب؛ نماد شهر زنجان برگزار می‌شود و برگزاری خانوادگی این راهپیمایی نیز مورد تاکید قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی در ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک نقطه عطف در تاریخ جهان است بنابراین هر چه نسبت به بزرگداشت آن تلاش کنیم، باز کم است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی شعار متفاوتی دارد و این شعار یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» همه چیز متعالی را در دل خود جای داده است.

افشارچی بر ضرورت تبیین ماهیت انقلاب اسلامی به نسل جدید تاکید کرد و گفت: اصل قصه این است انقطاع نسلی در انقلاب ایجاد نشود و باید تلاش کنیم زنجیره انتقال آن حفظ شود.

وی گفت: در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت انقلاب هم شور و هم شعور باید مورد توجه باشد و نیازهای نسل جدید در تبیین انقلاب مدنظر قرار گیرد.

برگزاری خانوادگی راهپیمایی ۲۲ بهمن

ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز اظهار کرد: اوج کار در دهه فجر راهپیمایی ۲۲ بهمن است، در این راستا باید نسبت به تهیه محتوا برای این راهپیمایی هم اقدام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره بتأکیداتات مقام معظم رهبری در مورد برگزاری اجتماعات و برکات ناشی از آن افزود: تجمع برای جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن یکی از اجتماعات پربرکت است.

وی بر تهیه محتوا برای ارائه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: باید از تجارب سال‌های گذشته در تهیه و ارائه این مهم استفاده شود.

رفیعی با بیان اینکه تجمع نهایی راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان انقلاب یعنی نماد شهر زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری خانوادگی این راهپیمایی از تاکیدات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان جهاد تبیینی را از اولویت‌های کار در دهه فجر دانست و ادامه داد: خدمات و دستاوردهای نظام باید در قالب‌های هنری عرضه شود.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در دو یا سه مسیر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ۱۲، ۲۱ و ۲۲ بهمن را مهم‌ترین مناسبات دهه فجر اعلام کرد و گفت: برنامه‌های متناسب با این ایام از جمله تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا و همچنین تجدید پیمان با مقام معظم رهبری، نواخته شدن زنگ انقلاب، طنین‌انداز شدن بانگ الله‌اکبر، نورافشانی و برگزاری راهپیمایی همه ساله برگزار می‌شود و امسال هم برای برگزاری آن‌ها به بهترین روش برنامه‌ریزی می‌شود.

ناصر از برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن زنجان در دو مسیر و شاید سه مسیر خبر داد و گفت: این مسیرها از بلوار آزادی تا میدان انقلاب و چهار امیرکبیر تا میدان انقلاب پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر برگزاری خانوادگی جشن روز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ادامه داد: انتظار هماهنگی اقشار مختلف و تشکل‌های مردمی برای حضور در این راهپیمایی وجود دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر