logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۴۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) در گفتگو با موج‌رسا:

رفع مشکل تنش آبی روستاهای هدف زنجان در دستور کار است

رفع-مشکل-تنش-آبی-روستاهای-هدف-زنجان-در-دستور-کار-است
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه برای کاهش تنش آب در استان برنامه‌های مختلف مد نظر است گفت: همفکری و هم اندیشی برای کاهش تنش آبی در روستاهای هدف برگزار شد.

جلال غورقانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه جلسه هماهنگی، هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص رفع تنش آبی روستاهای هدف دهستان قره پشتلوی پایین شهرستان زنجان با حضور جانشین و مسئول دهستان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان و مدیر آب و فاضلاب غرب شهرستان زنجان برگزار شد گفت: در این جلسه بر شناسایی و اولویت‌بندی روستاهای دارای تنش آبی و همچنین بر هم افزایی و تجمیع منابع مالی و امکانات برای رفع مشکلات آب شرب روستاها تاکید شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مقرر گردید فهرست روستاهای دارای تنش آبی دهستان قره پشتلوی پایین شهرستان زنجان برای تمهید مقدمات، برنامه‌ریزی، پروژه‌بندی و پیش‌بینی اعتبارات لازم تا ۲۵ دی ماه تهیه و سپس جلسه تعیین تکلیف طرح‌های آبرسانی مشخص و اقدام گردد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) عنوان کرد: مشکل کمبود آب در استان امری جدی است که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر