logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۴۸۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

واگذاری بخشی از واحدهای مسکونی زنجان در دهه فجر امسال

واگذاری-بخشی-از-واحدهای-مسکونی-زنجان-در-دهه-فجر-امسال
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان، دهه‌فجر امسال به متقاضیان واگذار می‌شود، گفت: علاوه بر این تا پایان امسال تعداد زیادی از واحدهای مسکن ملی با تکمیل زیرساخت‌های آب، برق و گاز به متقاضیان واگذار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اصغر اسماعیلی در برنامه گفتگوی (دانشیق) مرکز اشراق زنجان، با اشاره به اینکه در سفر دور دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: تعدادی از واحدهای ثمین ۲ در قالب حمایتی در این سفر به متقاضیان واگذار شد.

بیشتر بخوانید

وی با یادآوری اینکه در این سفر یک هزار و۲۱۳ واحد مسکونی خودمالکی و بخش خصوصی طرح نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: علاوه بر این با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴۰۰۰ واحد مسکن روستایی در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان؛ تصریح کرد: در مجموع همزمان با سفر دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف به متقاضیان واگذار شد.

اسماعیلی، یادآور شد: این اداره‌کل با برنامه‌ریزی که انجام داده و با توجه به شرایط پروژه‌ها بخش اعظمی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را در سال آینده به متقاضیان واگذار می‌کند.

وی با بیان اینکه در شهر زنجان بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در دست ساخت است، اذعان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بیش از ۶۰ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه محدودیت در تامین زمین و صدور پروانه ساختمانی در شهر زنجان باعث کندی انجام پروژه‌ها شد، خاطرنشان کرد: در شرق شهر زنجان ۷۳ هکتار زمین دولتی برای اجرای پروژه‌ها تامین شد ولی در غرب شهر زنجان ۱۳۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی خریداری شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر