logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۴۷۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

امضای مرام نامه و انزجار ورزشکاران زنجانی از رژیم کودک‌کش اسرائیل

امضای-مرام-نامه-و-انزجار-ورزشکاران-زنجانی-از-رژیم-کودک‌کش-اسرائیل
مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان گفت: مرام نامه‌ای بین ورزشکاران استان زنجان و عدم رویارویی در مسابقات با رژیم کودک‌کش اسرائیل به امضا می‌رسد.

رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه به منظور عدم امتناع از رویارویی و شرکت در مسابقات ورزشی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس در حمایت از مردم فلسطین فقط مختص ورزشکاران ایرانی نیست، ورزشکاران دیگر کشورهای مسلمان نیز این حمایت را بارها نشان داده‎اند گفت: هیچ دولتی در جهان اسرائیل و حامیان آنها را به رسمیت نمی‌شناسند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رویدادهای ورزشی صرفا برای پرورش جسم نیست بلکه همراه با جسم روح نیز باید تقویت شود در این راستا برای حمایت ازمردم مظلوم فلسطین و غزه مرام نامه‌ای بین ورزشکاران استان زنجان برای عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیست در مسابقات پیش رو تهیه و تنظیم شده است.

مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان عنوان کرد: این مرام نامه بین 30 نفر از ورزشکاران خبره و حرفه‌ای استان تنظیم خواهد شد که از تمام رشته‌ها نفرات برتر انتخاب می‌شود.

صادقی افزود: بیشتر سعی بر این است که قهرمانان جهانی، آسیایی و بین المللی در این عرصه شناسایی و مرام نامه ورزشی بین این آحاد به امضا رسد تا از رویارویی و مسابقه با رژیم کودک کش اسرائیل در عرصه‌های ورزشی خودداری گردد.

وی افزود: هدف از امضا مرام نامه بین ورزشکاران از رشته‌های مختلف در استان زنجان بحث محکومیت حملات اسرائیل به فلسطین و غزه و کشتن زنان و کودکان بی دفاع در این سر زمین است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر