logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۴۷۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مسموميت با گاز مونوکسید کربن چهار نفر را راهی بیمارستان کرد

مسموميت-با-گاز-مونوکسید-کربن-چهار-نفر-را-راهی-بیمارستان-کرد-
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه از جمله مشکلات موجود در فصل سرما مسمومیت با گاز CO که باید دقت لازم در این مورد به عمل آید گفت: مسموميت با گاز مونوکسیدکربن چهار نفر را راهی بیمارستان کرد.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه حادثه مسموميت با  CO در تاریخ 19 دی ماه با مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی گزارش شده است گفت: این حادثه در خیابان فرودگاه کوچه امير علي محمدی پلاک 46 به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه مورد فوتی ناشی از مسمومیت CO ثبت نشده و چهار مصدومین به بیمارستان ولیعصر(عج) برای درمان انتقال یافتند تا اقدامات لازم جهت درمان به سرعت انجام شود و این حادثه در ساعت 6:23 دقیقه گزارش شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: در پي  مسموميت سه نفر (خانم  23  -16  - 18ساله و  آقای 54 ساله) با گاز CO به علت نشت گاز از آب گرمکن گازی در منزل مسمومين بعد از انجام اقدامات درماني پيش بيمارستاني توسط کدهای فرهنگ و بهشتي به بيمارستان وليعصر(عج) زنجان انتقال يافتند.

تقی‌لو ابراز کرد: مسمومیت با گاز از جمله اتفاقاتی است که در فصل سرما شایع است و به دلیل وجود علائمی مانند سرماخوردگی فرد بر این باور است که سرما خورده و علاقه شدید به خواب دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر