logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۴۷۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

دشمنان از مکتب سردار سلیمانی ترس و واهمه دارند

دشمنان-از-مکتب-سردار-سلیمانی-ترس-و-واهمه-دارند
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه دشمنان از مکتب سردار سلیمانی ترس و واهمه دارند گفت: سردار سلیمانی در خط مقدم مقابله با تروریسم و داعش حضور داشت و آنان سردار سلیمانی را مانع کار خود می‌دیدند.

حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار «موج رسا» گفت: دشمنان از مکتب سردار سلیمانی ترس و واهمه دارند و سردار سلیمانی در خط مقدم مقابله با تروریسم و داعش حضور داشت و آنان سردار سلیمانی را مانع کار خود می‌دیدند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: دشمن از گسترش مکتب شهید سلیمانی در منطقه وحشت داشت گفت: آنان می‌خواستند با شهادت سردار سلیمانی به اهداف خود برسند تا بتوانند با مکتب ایشان مبارزه کنند.

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: دشمنان نه تنها به اهداف خود دست نیافتند، بلکه مکتب و تفکر سردار سلیمانی و جبهه مقاومت روز به روز بر عاشقان و پیروانش افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: حمله تروریستی کرمان حرکت بزدلانه دشمن بود و ثابت کرد که اسرائیل نتوانسته در میدان نبرد حریف جبهه مقاومت شود‌.

حجت‌الاسلام علی اکبری ابراز داشت: دشمن ناکام مانده و شکست خورده در چنین وضعی اقدام به ترور فردی و جمعی کرده است، که این اقدام نشانه ضعف و شکست آن‌هاست.

وی تاکید کرد: دشمن با شهادت عاشقان سردار سلیمانی به اهداف خود نرسیده است چرا که ملتی که مرگ را شهادت می‌دانند شکست در قاموس آن‌ها راه ندارد.

امام جمعه ماهنشان مطرح کرد: دشمن با شهادت ده‌ها نفر از هموطنانمان می‌خواست رعب و وحشت بین ملت ایران ایجاد کند اما با این کار چهره‌ واقعی خود را بر همگان آشکار کرد.

وی ابراز کرد: در این میان پیروزی از آن جبهه مقاومت و مردم مسلمان شد و شکست برای این افراد است و آنان هیچوقت پیروز نخواهند شد.

این مسئول افزود: شهادت غریبانه ده‌ها نفر از زائران عزیز و مظلوم مرقد سردار دلها در روزی که زمین و زمان معطر به عطر صدیقه طاهره و سلاله پاکش امام خمینی(ره) بود.

وی ادامه داد: در این روز دلهای امت اسلامی و مردم انقلابی را در سوگ و ماتم نشاند.

حجت‌الاسلام علی اکبری تاکید کرد: واقعه تروریستی کرمان با دستور آمریکا و صهیونیست خبیث اتفاق افتاد. 

وی ادامه داد: بعد از تهدید مقام معظم رهبری، صهیونیست‌ها به داعشی‌ها پول دادند تا بعد از 30 ساعت عهده‌دار این جنایت شوند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری اذعان کرد: این جنایت نشانه روشن از وحشیگری دشمن صهیونیستی است و دلیل دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم رو‌به زوال صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: این رژیم با تنفس مصنوعی به زندگی خود ادامه می‌دهد و برای بقای خود شتاب‌زده دست به جنایت می‌زند.

امام جمعه ماهنشان افزود: بدون تردید این جنایت موجب بیداری جهانی و تشدید انزجار از این دشمن را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این جنایت کم سابقه را محکوم می‌کنیم و لازم است تمامی مسلمانان بر این اقدام اعتراض کنند و به نشان آن فریاد بزنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر