logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۴۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول قرارگاه جهادی شهرستان خرمدره:

اردوی جهادی تخصصی دامپروری در خرمدره برگزار شد+ عکس

اردوی-جهادی-تخصصی-دامپروری-در-خرمدره-برگزار-شد+-عکس
مسئول قرارگاه جهادی شهرستان خرمدره از برگزاری اردوی جهادی تخصصی دامپروری و دامپزشکی گروه جهادی تخصصی شهید عباس بابایی، بسیج جامعه کشاورزی و گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امین انصاری گفت: در این اردو جهادی همچنین شبکه دامپزشکی با حضور ریاست اداره جهاد کشاورزی و اداره دامپزشکی شهرستان خرم دره در روستای ویستان بالا، شامل واکسیناسیون دامهای سبک و سنگین علیه بیماری تب برفکی انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی همچنین به توزیع رایگان آجر معدنی بین دامداران به ارزش ۲ میلیون تومان، توزیع رایگان واکسن نیوکاسل طیور، واکسیناسیون سگها و ویزیت خانه به خانه دامهای بیمار اشاره کرد . 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این ششمین اردوی جهادی این گروه در سال ۱۴۰۲ بود گفت: همه اقدامات ما طبق شناسایی هایی که از قبل انجام دادیم و باتوجه به کمبود های روستا و منطقه برنامه ریزی  می شود.

انصاری گفت: اردوهای جهادی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از شور و نشاط انقلابی جوانان مستعد در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی است و مهم‌ترین رسالت و اهداف بسیج  از برگزاری اردوی جهادی، تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری، خودسازی و رفع محرومیت‌زدایی است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر