logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۴۷۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسابقات پاورلیفتینگ در زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های استان زنجان

برگزاری-مسابقات-پاورلیفتینگ-قهرمانی-باشگاه-های-استان-زنجان-
سرپرست انجمن پاورلیفتینگ استان زنجان گفت: این مسابقات با حضور 94 ورزشکار در 4 رده سنی با استقبال خوب برخوردار بود که این تعداد شرکت کننده در طول چند سال اخیر بی سابقه بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری زنجان ورزشی آنلاین علی شهبازی ریئس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان اظهار داشت: مسابقات پاورلیفتینگ زنجان بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی جهت ایجاد شور و نشاط و با هدف اخلاق در ورزش، منش پهلوانی بین جوانان و توسعه رشته پاورلیفتینگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید
حبیب کتابی فرد سرپرست انجمن پاورلیفتینگ استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات روز جمعه مورخ 15 دیماه در سالن شش هزارنفری شهرستان زنجان،برگزار شد تصریح کرد: این مسابقات با حضور 94 ورزشکار در 4 رده سنی با استقبال خوب برخوردار بود که این تعداد شرکت کننده در طول چند سال اخیر بی سابقه بود.
وی افزود: مسابقات از ساعت 8 صبح وزن کشی و از ساعت 11 استارت مسابقات با حضور شهبازی رئیس هیأت، اعضای هیات رئیسه شروع شد که تا پاسی از شب طول کشید. از نظر فنی هم با حضور داوران استانی و عوامل اجرایی یک مسابقه بی حاشیه و بدور از هرگونه تنشی بود که ورزشکاران در کنار رفاقت با منش پهلوانی به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات برتر هر رده وزنی مشخص و مسابقات به اتمام رسید.
کتابی فرد سرپرست انجمن پاورلیفتینگ افزود: با توجه به استقبال خوب و گسترده در نظر داریم سال آتی در لیگ پاورو مسابقات کشوری حضور قوی داشته باشیم .
درادامه به نفرات برتر هررده سنی و وزنی مدال حکم و به تیم های برترکاپ تیمی و به نفرات اورال هر رده سنی جوایز نقدی اهدا گردید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر