logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۴۷۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع انتخاباتی بسکتبال؛

بسکتبال زنجان باید دوباره بدرخشد

بسکتبال-زنجان-باید-دوباره-بدرخشد
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به دوران طلایی بسکتبال در استان که سالن پر از تماشاچیان مسابقات بود گفت: امروز باید با کار گروهی فعال از این مرحله افول موقت عبور کرده دوباره بدرخشیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از خبری و تحلیلی نه وار نیوز ؛مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون دقایق گذشته در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید

مدیر کل ورزش و جوانان در این مجمع با تاکید بر اهمیت گروهی و تیمی کار کردن اظهار داشت: بارها طی سالیان متمادی و به تجربه دیده ایم کسانی موفق بوده اند که با گروه همراه و فعالی کار کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بسکتبال زنجان در دهه های ۶۰ تا ۹۰ دوران بسیار درخشانی را تجربه کرده و تیم ها و نفرات قوی در سطح استان داشتیم و شور و نشاط بسیاری به واسطه برگزاری مسابقات بین جوانان استان ایجاد می شد تصریح کرد: امروز باید فارغ از هر نوع نگاه سلیقه محور از رکود و افول خارج شد و در مسیر توسعه تلاش کرد.

گفتنی است: محمد پور اسکندری یکی از ۲ کاندیدای حاضر در انتخابات هیات بسکتبال با کسب ۱۱رأی از ۱۹ رأی مأخوذه در دور دوم انتخابات توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیأت ورزشی بسکتبال استان را به عهده بگیرد.

پیش از این غفار امانی به عنوان سرپرست، اداره این هیات را بعهده داشت.

منتخبین مجمع برای هیات رئیسه نیز پس از رای گیری به شرح ذیل است:

نایب رئیس: آذر همایونپور

خزانه دار : مهدی ابراهیم خانی

عضو هیات رئیسه : پریوش قادری نیا

عضو هیات رئیسه : محمد ابراهیم فروزنده

عضو هیات رئیسه : هادی توفیقی

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر