logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۴۷۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون امور زنان رئیس جمهور:

دولت سیزدهم بر حمایت از زوج‌های جوان اهتمام جدی دارد

دولت-سیزدهم-بر-حمایت-از-زوج‌های-جوان-اهتمام-جدی-دارد
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: دولت سیزده بر حمایت همه جانبه از زوج‌های جوان و حل دغدغه‌های آنان اهتمام جدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» انسیه خزعلی شنبه شب در مراسم اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه همزمان با دومین سفر آیت الله ابراهیم رئیسی به زنجان اظهار کرد: برنامه‌های حمایتی دولت جهت تامین درخواست‌های زوج‌های جوان همواره مورد تاکید رئیس جمهور است.

بیشتر بخوانید

وی اضافه کرد: دولت تلاش می‌کند پشتیبانی‌های لازم طبق دستور رئیس جمهور در اجرای جشن‌ها برای زوج‌های جوان، در اختیار قرار دادن مکان‌هایی مناسب جهت اسکان و اختصاص وام‌های مسکن ارائه کند.

خزعلی بیان کرد: الزام ادارات در تامین خوابگاه برای متاهلین، ساخت مسکن به مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های جوانان در راستای تسهیل در ازدواج آسان است و به طور قطع از بسیاری مشکلات و موانع جلوگیری می‌کند.

وی همچنین با اشاره به محدودیت در امکانات دولت، بر نقش مردم در همیاری تاکید کرد و گفت: مردم باید امکانات در اختیار یکدیگر بگذارند و با همراهی هم بتوانند مسائل زندگی را حل کنند.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در سال جاری، یادآور شد: " مقام معظم رهبری بر مسأله پرهیز از تجمل‌گرایی و خودداری از اسراف تأکید داشتند لذا زندگی‌هایمان را به گونه‌ای دیگری رقم بزنیم، در جامعه رسم کنیم می‌شود با سادگی و مراسم مختصر، زندگی ساده را شروع کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از در دستور کار قرار گرفتن آسیب‌های مرتبط با ازدواج در برنامه دولت خبر داد و افزود: در بخش پیگیری از آسیب‌هایی که در ازدواج متوجه جوانان و در راستای ارتقاء سبک زندگی، طرح مشاوره برای نوعروسان را اجرایی کرده‌ایم.

وی افزود: در این طرح زوج‌ها ماهی یک بار با مشاوران ارتباط می‌گیرند و راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کنند و البته این مشاوره برای حاضران در مراسم امروز رایگان است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر