logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۴۷۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مطالبه مردم زنجان از معاون رئیس‌جمهور برای حل مشکل مزمن تعاونی‌ها؛

قول معاون اجرایی رئیس‌جمهور برای پیگیری حل مشکل تعاونی‌های مسکن حاشیه‌دار زنجان+فیلم

قول-معاون-اجرایی-رئیس‌جمهور-برای-پیگیری-حل-مشکل-تعاونی‌های-مسکن-حاشیه‌دار-زنجان+فیلم
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: هم در سفر گذشته زنجان و هم امروز با مردم داشتیم و مسائل را شنیدیم و امشب در محضر رئیس‌جمهور جلسه مختص این تعاونی‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در استان زنجان چندین تعاونی داریم که از چندین سال پیش مشکلاتی ایجاد کرده و هر تعاونی یک مساله جداگانه دارد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: عموما مساله اصلی این تعاونی‌ها به قانون منع تغییر کاربری و فروش اراضی کشاورزی بازمی‌گردد که امکان الحاق به شهر نداشته است. 

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: هم در سفر گذشته زنجان و هم امروز با این‌عزیزان گفت‌وگو داشتیم و مسائل را شنیدیم و امشب در محضر رئیس‌جمهور جلسه مختص این تعاونی‌ها برگزار می‌شود و در همین‌سفر کار انجام ‌و پیگیری مصوبات در تهران خواهد بود و سعی می‌کنیم تا جایی که قانون اجازه می‌دهد این مشکل حل و فصل شود.

صبح امروز در مسیر حرکت همراهان رئیس جمهور از فرودگاه زنجان به یکی از پروژه‌های مسکن ملی، جمعی از مردم که از اعضای این تعاونی‌ها بودند، با درخواست از ایشان خواستار رسیدگی به این مساله و حل و فصل معضلات حقوقی و اداری آن بعد از سه دهه شدند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر