logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۴۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
موج رسا خبر می‌دهد

در جلسه غیرعلنی شورای شهر زنجان چه گذشت؟/ از انتخاب سخنگو تا مکلف شدن سرپرست شهرداری زنجان به خودداری از هرگونه تغییرات مدیریتی

در-جلسه-غیرعلنی-شورای-شهر-زنجان-چه-گذشت؟-از-انتخاب-سخنگو-تا-مکلف-شدن-سرپرست-شهرداری-زنجان-به-خودداری-از-هرگونه-تغییرات-مدیریتی

عضو شورای شهر زنجان با ارائه گزارشی از جرئیات جلسه امروز شورای شهر زنجان گفت: سرپرست شهرداری زنجان مکلف شده تا به ساختار شهرداری دست نزند مگر به شرط اضطرار.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: در این جلسه سجاد خدایی به عنوان سخنگوی شورای شهر زنجان انتخاب شد.

وی افزود: در جلسه قبلی شورا امامعلی دادخواه به عنوان سخنگو انتخاب شد اما ایشان سخنگویی شورا را نپذیرفت تا اینکه در این جلسه سجاد خدایی انتخاب شد.

راشاد با بیان اینکه در این جلسه در مورد اهداف و برنامه‌های سرپرست شهرداری زنجان حدود دو ساعت بحث و تبادل نظر شد، عنوان کرد: علاوه بر این در مورد دو طرح نیز بحث‌هایی انجام دادیم.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بنده طرحی را در مورد سرویس‌های بهداشتی داخل شهر ارائه کرده بودم، عنوان کرد: همانطور که می‌دانید ما مکلفیم سرویس‌های بهداشتی عمومی را در سطح شهر احداث کنیم که ذیل کد ۳۷۰۰۰ و ۳۷۰۵۰ است، پیشنهاد بنده این بود که از این ردیف مبلغی را هر سال به مساجدی که در مسیر تردد هستند و خیایان‌هایی که مسجد دارند اختصاص داده و با کمک هیئت امنا این سرویس‌ها را به تعداد محدود یعنی هرسال چهار یا پنج مورد بازسازی، نوسازی و احداث کنیم.

وی بیان کرد: سالهای قبل مساجد آقاکاظم، شهید مطهری و سیدفتح‌الله را بازسازی و یا نوسازی کرده‌ایم که نظر بر این بود که امسال نیز تعدادی را آغاز کنیم چرا که وقتی سرویس‌های بهداشتی را در دیگر مکان‌ها احداث می‌کنیم در حفاظت و نگهداری آنها دچار مشکل می‌شویم و گاهی معتادان اقدام به مصرف مواد مخدر در این مکانها می‌کنند.

راشاد با بیان اینکه به خاطر این موضوعات اختصاص بخشی از بودجه به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی مساجد با انعقاد تفاهم نامه برای استفاده این سرویس‌ها به صورت عموم خواهد بود، گفت: این طرح با اصلاح به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه بحث دیگر مربوط به تذکرات رئیس شورای شهر زنجان مربوط به کمیسیون‌ها، روابط عمومی و کمیته‌ها بود، ابراز کرد: مقرر شد در هر جلسه‌ای که برگزار می‌شود دبیران کمیته اطلاعات دقیقی که در حول آن جلسه به دست می‌آید را ارائه دهند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به نارضایتی‌هایی که اهالی زینبیه غربی از سرعت اجرای پروژه دارند، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز به صورت مفصل نسبت به این موضوع بحث شد و سرپرست شهرداری زنجان قول دادند تا در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار کرد: سرپرست شهرداری زنجان قول دادند تا آخر شهریور ماه فاز یک زنبیه غربی که ۹۰۰ متر است را به پایان برسانند.

راشاد در مورد آخرین تصمیات در خصوص انتخاب شهردار زنجان نیز گفت: هر روز بعدازظهر با تعدادی از گزینه‌هایی که اکنون مطرح هستند در مورد برنامه‌هایشان مذاکره می‌کنیم که به نظرم تا آخر هفته این مذاکرات ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر ما بتوانیم به جمع‌بندی برسیم آخرین گزینه‌هایی که ممکن است تا سه نفر باشند را با حضور رسانه‌ها اعلام رسمی خواهیم کرد تا آن شهرداری را که مردم انتظار دارند را انتخاب کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در تغییر و تحولات این روزهای شهرداری زنجان بر این باور است که تغییر تحولات عمدتا توسط حبیب یگانه شهردار سابق انجام شده بود و سرپرست شهرداری مکلف شده تا به ساختار شهرداری دست نزند مگر به شرط اضطرار.

وی با اشاره به اینکه این تغییر و تحولات متاثر از تغییرات شهردار سابق بود بیان کرد: شورا به صراحت اعلام کرده که سرپرست شهرداری زنجان تا مشخص نشدن تکلیف شهردار آینده تغییر و تحولاتی در مدیران شهرداری و سازمانهای تابعه انجام ندهد.

راشاد با بیان اینکه بنده تغییر آقایان بیگدلی و عباسی و تعییرات دیگر را درست نمی‌دانستم، تصریح کرد: وقتی که شهرداری تنها چند روز فرصت خدمت دارد صلاح نبود دست به چنین تغییراتی بزند که تغییرات بعدی نیز تحت تاثیر آن قرار گیرد، این نظر شخصی بنده است که شاید شهردار سابق نظر دیگری دارد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر