logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۴۶۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس درمانگاه سهروردی خدابنده خبر داد:

تکمیل پروژه درمانگاه جدید تامین اجتماعی خدابنده تا دو سال آینده

تکمیل-پروژه-درمانگاه-جدید-تامین-اجتماعی-خدابنده-تا-دو-سال-آینده
رئیس درمانگاه سهروردی خدابنده با اشاره به تکمیل پروژه درمانگاه جدید تامین اجتماعی خدابنده طی ۲ سال آینده خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه ۷۸ میلیارد تومان اعتبار باید هزینه شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، مهین محمدی رئیس درمانگاه سهروردی شعبه خدابنده با بیان اینکه احداث و عملیات اجرایی پروژه درمانگاه جدید تامین اجتماعی قیدار گام بسیار بزرگی در ارائه خدمات درمانی خواهد بود بیان داشت: عملیات اجرایی پروژه درمانگاه جدید تامین اجتماعی خدابنده در مردادماه سال جاری در زمینی به مساحت 2هزار و 200متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷۸میلیارد تومان و در زیر بنای 3هزارمتر مربع و با تراکم ۳طبقه آغاز شده که پیش‌بینی می‌شود طی ۲۴ ماه به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه گام بسیار بزرگی در ارائه خدمات درمانی در شهرستان خدابنده برداشته می‌شود و خدمات رسانی ما به بیماران بیش از گذشته ارتقا خواهد یافت.

رئیس درمانگاه سهروردی شعبه خدابنده خاطر نشان کرد: در این مرکز همگام با سایر مراکز ملکی سازمان، غربالگری مربوط به روده بزرگ و سرطان سینه توسط کادر درمان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: غربالگری کولورکتال یا سرطان روده بزرگ برای افراد بالای ۵۰ سال صورت می‌گیرد و از ابتدای شروع طرح تاکنون حدود 2هزار و28 نفر از نظر سرطان روده بزرگ غربالگری شده اند.

محمدی اضافه کرد: غربالگری سرطان سینه هم برای بانوان بالای  ۳۰سال انجام می‌گیرد که از ابتدای طرح تاکنون حدود هزار و 622 نفر غربالگری شده‌اند.

رئیس درمانگاه سهروردی شعبه خدابنده یادآور شد: روزانه حدود ۲۷۰نفر بیمار در این مرکز پذیرش می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر