logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۴۶۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر راه و شهرسازی:

ساخت یک میلیون و ۹۳۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در دستور کار دولت است

ساخت-یک-میلیون-و-۹۳۵-هزار-واحد-نهضت-ملی-مسکن-در-دستور-کار-دولت-است
وزیر راه و شهرسازی گفت: در کل کشور بیش از یک میلیون و ۹۳۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کلان پروژه مسکن مردم در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مهرداد بذر پاش امروز در جریان سفر رئیس جمهور به زنجان که ایشان را همراهی می‌کند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در کل کشور بیش از یک میلیون و ۹۳۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کلان پروژه مسکن مردم در دستور کار در روش‌های مختلف حمایتی، روستایی، بافت فرسوده و زمین‌های روستایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در استان زنجان با همت مدیران استان و همکاران در حوزه مسکن اتفاق خوبی افتاده است و پیشرفت پروژه‌ها و عملیات ساخت رشد خوبی دارند.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در برش دو ساله حدود ۲۷ هزار مسکن در استان زنجان هدف‌گذاری شده بود، که عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد آغاز شده است و امروز نیز آیین افتتاح بهره‌برداری ۷۱۸۳ واحد مسکن در دستور کار این سفر قرار گرفته است.

بذرپاش با اشاره به اینکه از ۷۱۸۳ واحد مسکن ۱۲۰۰ واحد در قالب ۹۹ ساله حمایتی و حدود ۴۰۰۰ واحد مسکن روستایی به اتمام رسیده است، گفت: ۱۲۱۳ مسکن خود مالکی نیز به اتمام رسیده و ۷۷۰ واحد نوسازی نیز در بافت‌های فرسوده امروز تقدیم مردم می‌شود.

وی بیان کرد: در حوزه روستایی یکی از کارهای خوبی که چند ماهی است که در دستور کار داریم این است که قطعات زمین روستایی مرتب تحویل مردم می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر