logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۴۶۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جمهور در زنجان:

اشتغال از نگرانی‌های جدی در استان زنجان است+عکس

اشتغال-از-نگرانی‌های-جدی-در-استان-زنجان-است+عکس
رئیس جمهور با اشاره به اینکه موضوع اشتغال از نگرانی‌های جدی در استان زنجان است گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد درصد بیکاری در استان زنجان کاهش قابل توجهی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نیازهای استان مصوباتی داشتیم و طبیعتا در دور سوم سفر پیگیری مصوبات دور اول را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بررسی‌های انجام شده از استان حاکی از این است که مدیران استان، استاندار همت کرده و کارها به خوبی پیش رفته و برخی از امور نیز در دست اجرا است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مسئله مسکن از نکاتی است که در استان خوب پیش رفته است، گفت: واگذاری زمین و تکمیل برخی واحد‌ها خوب پیش رفته و تعدادی‌ از واحد‌ها امروز واگذار خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه موضوع اشتغال از نگرانی‌های جدی در استان زنجان است گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد درصد بیکاری در استان زنجان کاهش قابل توجهی داشته است.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی واحد‌های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل از اقداماتی بوده که در استان پیگیری شده است.

ایت‌الله رئیسی گفت: با پیگیری‌هایی که در استان زنجان انجام شده به نتایجی در انجام مصوبات رسیده‌ایم با این حال مسئولان در استان زنجان باید کار جهادی را دنبال کنند تا مردم رضایت بیش از پیش داشته باشند.

وی گفت: بنده به دلیل تاخیر یک روزه در سفر عذرخواهم، قرار بود روز گذشته به خدمت مردم زنجان برسم اما به دلیل ضرورت حضور باید در بین مردم کرمان می‌بودم لذا عذر من را مردم زنجان بپذیرند.

رئیس جمهور گفت: امروز سی‌امین اجلاس سراسری نماز در استان زنجان تشکیل می‌شود و مردم حضور پرشوری خواهند داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر