logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۴۶۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان:

بیش از ۳۹ هزار تماس و نامه دریافتی قبل از رسیدن رئیسی به زنجان ثبت شد

بیش-از-۳۹-هزار-تماس-و-نامه-دریافتی-قبل-از-رسیدن-رئیسی-به-زنجان-ثبت-شد
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان بیش از ۳۹ هزار تماس و نامه دریافتی قبل از رسیدن رئیسی به زنجان ثبت شد گفت: مکاتبات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به شهر زنجان و در مسیر استقبال از کاروان دولت دریافت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» صفدر اسماعیلی گفت: مکاتبات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به شهر زنجان و در مسیر استقبال از کاروان دولت دریافت می‌شود. در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان، مرکز پاسخگویی سامد فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید

وی اضافه کرد: این سامانه طی امروز از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ دقیقه پاسخگوی تماس گیرندگان است.

اسماعیلی با بیان اینکه ۲۲۰ کاربر در این سامانه، مشغول پاسخگویی و ثبت درخواست‌های هم استانی‌ها هستند، اظهار داشت: پس از ثبت، کد رهگیری به شماره همراه افراد ارسال می‌شود تا در جریان پیگیری‌های بعدی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری نامه‌های مردمی به صورت دستی نیز انجام می‌شود، اظهار داشت: از امروز تیم‌های جمع‌آوری نامه‌ها با خودروهای مشخص در مقابل استانداری مستقر شده‌اند.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان ادامه داد: مکاتبات مردمی در فرمانداری‌های شهرستان‌ها نیز دریافت می‌شود.

وی اضافه کرد: با جمع‌آوری نامه‌ها ۱۵۰ نفر به طور همزمان در مرکز سامد مشغول تفکیک و پردازش نامه‌ها هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه فاکتور اصلی برای ثبت نامه‌ها در سامانه سامد، ثبت کد ملی افراد است، ادامه داد: از هم استانی‌ها در خواست می‌شود در مکاتبات خود حتما کد ملی و شماره تماس مختص به خود را قید کنند تا کد رهگیری برای آنها صادر شود.

وی با بیان اینکه مکاتبات مرحله به مرحله پیگیری و از آخرین وضعیت آنها یک پیامک ارسال می شود، اظهار داشت: با توجه به حجم مکاتبه و تماس‌ها تلاش می‌شود در نزدیکترین زمان موارد مطرح شده پیگیری شود.

این مسئول با بیان اینکه تا به امروز حجم قابل توجهی از مکاتبات ثبت شده است، اظهار داشت: این در حالی است که سامانه سامد به شماره ۱۱۱ در طول سال به صورت برخط فعال بوده و جوابگوی مردم است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به این استان تا امروز، جمعه بیش از ۳۹ هزار تماس و نامه دریافتی داشتیم که حدود ۲۷ هزار مورد آنها بررسی و تفکیک موضوعی شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر