logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۴۶۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
زنجان مهربان، میزبان سید محرومان؛

گرمای حضور در سرمای زمستان؛ سنگ تمام مردم زنجان در استقبال از رئیسی+فیلم و عکس

گرمای-حضور-در-سرمای-زمستان؛-سنگ-تمام-مردم-زنجان-در-استقبال-از-رئیسی+فیلم-و-عکس
دومین دور سفر رئیس جمهور به استان زنجان با حضور در اجتماع باشکوه مردم زنجان رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با وجود سردی هوا و بارش نم نم باران از ابتدای صبح، در حالی که ساعت استقبال از رئیس جمهور ۹ ونیم صبح در زنجان تعیین شده بود اقشار مختلف مردم دیار غواصان دریادل از همان ابتدای صبح و پیش از شروع مراسم در انتظار حضور رئیس جمهور بودند.

بیشتر بخوانید

از ابتدای صبح شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری در بین مردم زنجان به خصوص نوجوانان و جوانان و خانواده‌ها برای استقبال از رئیس جمهور در خیابان‌های اطراف مراسم خیابان قائم تا مصلی زنجان به چشم می‌خورد که این انتظار با آمدن رئیس جمهور سرانجام محقق شد.

در طول مسیر عبور رئیس جمهور، به علت استقبال گسترده مردم شهر شور و شعور حسینی حرکت خودرو آیت‌الله رئیسی خیلی با کُندی صورت گرفت.

در طول مسیر استقبال از رئیس جمهور، مردم ولایتمدار زنجان در حالی که پرچم جمهوری اسلامی ایران، بنر و پلاکاردهایی در خیر مقدم و تشکر از رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم و همچنین شهدای حادثه تروریستی کرمان در دست داشتند با شعارهای انقلابی و حماسی از دکتر رئیسی استقبال کردند.

از نکات قابل توجه در استقبال از رئیس جمهور حضور نسل جوان و خانواده‌ها بود که با وجود سردی هوا و بادش باران با حضور پرشور و گسترده خود بار دیگر ولایتمداری و دلبستگی عمیق خود را به اهداف و آرمان شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی ابراز داشتند.

پیرمرد، پیرزن، جوان، بازاری و اصناف و از تمامی قشرهای جامعه برای استقبال از رئیس جمهور آمده‌اند.

آنگونه که در کوچه و بازار و از زبان مردم شنیده می‌شود زنجانی‌ها مدت‌ها است که خود را برای این سفر آماده کرده‌اند تا ضمن دیدار با رئیس جمهور مشکلات خود را با آیت الله رئیسی و اعضای کابینه وی مطرح کنند.

لازم به توضیح است، مردم زنجان در آئین استقبال با رویکردی متفاوت و در راستای محکومیت جنایت تروریستی در کرمان، اقدام به راهپیمایی حماسی در محکومیت این جنایت کردند و برای حضور در سخنرانی رئیس‌جمهور آماده  می‌شوند.

زهرا بیات

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر