logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۴۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جمهور وارد استان زنجان شد؛

اشتیاق زنجان به دیدار ابراهیم

اشتیاق-زنجان-به-دیدار-ابراهیم
رئیس جمهور به منظور افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد استان زنجان و شرکت در سی‌امین اجلاس سراسری نماز، وارد استان زنجان شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی وارد استان زنجان شد. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر ایشان به زنجان حضور در سی‌امین اجلاس سراسری نماز و سخنرانی در این مراسم است.

بیشتر بخوانید

دیدار مردمی، افتتاح طرح‌های مسکن ملی، افتتاح گلخانه مدرن هیدج و حضور در اجلاس نماز و شورای اداری استان از جمله برنامه های اعلام شده سفر رییس جمهور به زنجان به شمار می‌رود.

جمعی از اعضای هیات دولت و معاونین رئیس جمهور نیز آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

بعضی وزرا و دولتمردان نیز از روز گذشته به استان زنجان سفر کرده‌اند و با حضور آنان بعضی پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است آیت‌الله رئیسی براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده مقرر بود در سفر دو روزه به‌همراه وزرا در زنجان حضور داشته باشند که با توجه به حمله تروریستی در استان کرمان و حضور رئیس‌جمهور در این استان برای ابراز همدردی با بازماندگان و حضور در مراسم خاکسپاری شهدای این حادثه ددمنشانه این سفر با یک روز تاخیر انجام شد و این در شرایطی بود که تعدادی از وزرا از روز جمعه ۱۵ دیماه در زنجان مستقر و مطابق با برنامه‌های در نظر گرفته شده در شهرستان‌ها حضور داشتند.

زهرا بیات‌

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر